Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was er live bij .. dus dan weet je altijd meer. Net als @:aardbeienmoes trouwens.
Ik heb tot 4 uur gekeken en vlak daar voor het laatst gepost een foto van Eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:16 schreef espri het volgende:
[..]
Pffff best vermoeiend, de meesten waren er vannacht tot ongeveer 5 uur….
Ja ik ga maar uit van wat ik nu op de stream hoor en zie en wat ik zelf gehoord heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:16 schreef espri het volgende:
[..]
Pffff best vermoeiend, de meesten waren er vannacht tot ongeveer 5 uur….
Klopt en ik ging om 5 uur weg…quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb tot 4 uur gekeken en vlak daar voor het laatst gepost een foto van Eunice
Heeft idd geen zinquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:19 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt en ik ging om 5 uur weg…
Ga weer onder m’n steen, dit kost me teveel energie wat ik zonde vind.
Hij herhaalt dat continu en dan vraag ik me af waarom hij blijft en ik zou me aangesproken voelen en hem er op aanspreken. Ik denk dat hij last heeft van onttrekking, geef m een biertje en t is weer goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft nog nooit zoveel zielige mensen bij elkaar gezien zegt hij tegen Wendy
Wat heeft het ermee te maken wie Jeff wel of niet leuk vindt? Isaac en Zoe waren er ook bij. Ik vindt Zoe niet leuk, zij is de manager, nota benequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zat
Maar het is ook geen welles nietus spelletje hier van wie heeft gelijk.
We gaan het vanzelf wel op de streams horen.
ZOals Jasper vanmorgen ook al vermoeden dat er met de magnetronklok was geknoeid.
Het komt vast wel en zo niet dan niet, lig er ook niet wakker van
Je hebt het allemaal heel goed weergegeven zoals het gegaan isquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken wie Jeff wel of niet leuk vindt? Isaac en Zoe waren er ook bij. Ik vindt Zoe niet leuk, zij is de manager, nota bene
Precies goed omschreven. Dank!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ze moesten met zijn allen 24 uur volmaken.
Omdat Janet heel snel de knop los liet werden de tijden veranderd.
Ze moesten nu met zijn allen 3 knoppen bemannen in plaats van 4.
Het kwam neer op zo'n 4.5 uur per groepje
Op een gegeven moment (te lezen in de COS) viel het grote scherm uit.
Isaac, Jeffrey, Zoë en ook de 'ondersteuners' Wendy en Janet hebben de hele tijd veel lol gehad.
Wendy liep naar de keuken, kwam terug en zei hard lachend dat ze de magnetron een uur vooruit had gezet (geen idee of ze hem daarna terug heeft gezet of dat ze het ook daadwerkelijk gedaan heeft.
De volgende groep werd wakker gemaakt, Erik, Eunice en Jasper.
Jasper wilde niet.
Zoë heeft het heel goed aangepakt (ook te lezen in de COS) door te vragen aan Jasper of hij het wel zou doen als het een eliminatie was.... antwoord was JA, maar hij wilde dan wel gelijk gaan zitten.
De bedoeling was dat de volgende groep tijd had om zich te wassen, aan te kleden e.d. (staat ook in de COS)
Omdat Jasper GELIJK is gaan zitten, deed Erik dit ook, om daarna te foeteren dat hij nog niet gegeten had.
Er staan foto's van Jasper, Erik en Eunice.
Isaac, Jeffrey, Zoë en Wendy zijn op de blauwe stoelen gaan zitten en hebben het nog zo'n 2 uur volgehouden om bij deze groep te blijven.
Er is enorm veel gelachen, ze hebben hen van eten en drinken voorzien.
Op een gegeven moment vroeg Jeffrey die als laatste over was of hij nog iets voor ze kon doen....... antwoord was NEE, want er zouden volgens Jasper regelmatig mensen de loods doorlopen naar toilet e.d.
Puntje bij paaltje hebben ze op een gegeven moment alle namen staan schreeuwen omdat er niemand kwam.
Dit laatste heb ik hier gelezen.
Er zijn hier vanmorgen enorm veel aannames gedaan, dingen uit zijn verband gerukt, al dan niet om bepaalde bewoners (weer) zwart te maken, zo jammer, want het was vannacht heel gemoedelijk, gezellig en er is precies weergegeven wat er gebeurde.
Wanneer Erik, Jasper en Eunice klagen dat ze langer hebben moeten staan is dat volgens mij niet waar, volgens de berekening van alle bewoners over minder knoppen in 24 uur.
Plus het feit dat ze ZELF eerder zijn gaan zitten/staan omdat Jasper dit pertinent wilde.
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
1234quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ze Zoe een heel ingewikkelde code voor de deur hebben gegeven
[ afbeelding ]
Ik heb het vanmorgen ook al gezegdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OKé, mssn dat de anderen die er vannacht bij waren straks kunnen bevestigen wat ik zeg. Volgende keer hoef ik dus geen COS te doen, kan gewoon wat typen?
Jappie zat precies om 03.00 vannacht met zijn handen op de knopquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zat
Maar het is ook geen welles nietus spelletje hier van wie heeft gelijk.
We gaan het vanzelf wel op de streams horen.
ZOals Jasper vanmorgen ook al vermoeden dat er met de magnetronklok was geknoeid.
Het komt vast wel en zo niet dan niet, lig er ook niet wakker van
Hij lacht en hij dramt tegelijk. Vreselijk figuurquote:
Scherpquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten wel even dat er vanmorgen gewoon gepost is wat er op dat moment door bewoners op de stream gezegd is. Dat is nooit onzin maar gewoon commentaar op streams.
Nee precies want dan is alles waar natuurlijk als jullie het zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten wel even dat er vanmorgen gewoon gepost is wat er op dat moment door bewoners op de stream gezegd is. Dat is nooit onzin maar gewoon commentaar op streams.
Dank je dat jij het ook precies verteld hebt zoals het wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen ook al gezegd
Er wordt echt onzin gepost
Het scherm was uit
Ze waren aan het geinen
Wilden doen of ze het heel zwaar voor de andere groep
Ijspacks handdoeken
Alles er op en er aan
Jappie weigerde in eerste instantie eruit te komen
Erik wilde eerder gewekt worden
Toen Jappie er uit was heeft hij direct iemand overgenomen
Zonder wat te zeggen