Waarom zetten ze anders de klok een uur vooruit?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar staat en wie heeft vannacht gezegd dat de andere groep vannacht bewust eerder wakker is gemaakt? Ik was er zelf bij vannacht
Ze waren aan het ouwehoeren omdat het scherm op zwart stond, Er was idd wel wat verwarring hoe laat de volgende groep moest, omdat het rooster dat ze gemaakt hadden, gebasseerd op 4 knoppen niet meer kloptequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zetten ze anders de klok een uur vooruit?
Dat geschreeuw van Jeff zou mij ook op mijn zenuwen werkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:52 schreef humpty het volgende:
Erik moet de deur dicht doen want Bep heeft geen zin in het geschreeuw
tja Bep wij zijn al zo lang zat van jou geklets wat de hele dag door gaat
Dan snap ik nog niet waarom ze de klok van de magnetron een uur vooruit moeten zetten als de aftelklok op het scherm het niet doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze waren aan het ouwehoeren omdat het scherm op zwart stond, Er was idd wel wat verwarring hoe laat de volgende groep moest, omdat het rooster dat ze gemaakt hadden, gebasseerd op 4 knoppen niet meer klopte
Dat duurt maar even en dat van haar gaat de hele dag doorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van Jeff zou mij ook op mijn zenuwen werken
Hier staat dat dus @Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees de cos terug en begrijp dat Isaac, Zoe en Jeffrey een uur eerder zijn gestopt.
ipv de volgende groep om half 4 wakker te maken deden ze dat nu om 2.45 uur zogenaamd omdat ze stuk waren.
Ze vonden zichzelf heel grappig. Gierend van de lach naar bed.
Volgens schema moeten Erik, Jasper en Eunice tot 9 uur maar omdat ze een uur eerder zijn begonnen tot 8 uur.
Dat betekent dat de volgende groep dus ook een uur eerder moet.
Het hele schema naar de klote want de laatste groep moet dan een uur langer.???
Ik ben in de war nu.
Laat maar, kan het niet uitleggen en mensen lezen wat ze willen lezen. We kunnen snachts dus gewoon onzin posten, want het klopt dus niet volgens degenen die er niet bij warenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet waarom ze de klok van de magnetron een uur vooruit moeten zetten als de aftelklok op het scherm het niet doet.
Ja het is niet te doen ..ik stop er maar even meequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit nu 5 minuten te kijken en Babette werkt nu al op m'n zenuwen.....
Nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hier staat dat dus @:Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?
Als je kijkt wat in de COS staat klopt dit dus wel ,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hier staat dat dus @:Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?
Niet alles wat in de COS is waar helaasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt wat in de COS staat klopt dit dus wel ,
Ik lees in de COS dat de groep van Moraima om 22.40 is gestopt en de groep van Zoë om 15.00 dat ze deden alsof het zwaar was en Wendy om 3 uur de klok van de magnetron om 3 uur 1 uur vooruit heeft gezet. Dat is wat ik in de COS heb gelezen vanmorgenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat maar, kan het niet uitleggen en mensen lezen wat ze willen lezen. We kunnen snachts dus gewoon onzin posten, want het klopt dus niet volgens degenen die er niet bij waren
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles wat in de COS is waar helaas
Staan fotos bij dat Jasper al om 3 uur zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles wat in de COS is waar helaas
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
En de eerste groep is ook eerder gestopt
[..]
3 uur en Jasper zit al
[..]
[..]
Er klopt dus al vanaf groep 1 niet meer
De groep van Jeff heeft de boel bedonderd door een uur eerder te stoppen
Forum Opties | |
---|---|