Ik was er zelf bij, maar goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In de cos van vannacht staat wat anders.
bep is zo hyper als watquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette moet in beweging zijn. Of het nu haar mond is of haar lichaam. Ze kan niet even rustig blijven staan of even stil zijn.
Marciano....wat heb je kale plekjes op je hoofdje..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:33 schreef humpty het volgende:
Verkleinwoordjes ...Marciano plaagt Jasper wel en zegt dan heb je je t shirtje
en je schoentjes...grappig hoor hij is zelf net zo klein
Nope 7 juniquote:
Vind dat zo raar, ze staat altijd voor iedereen klaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?
In de COS staat duidelijk dat de andere groep wel wakker is gemaakt. Hij kan wel meer zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey staat te liegen dat hij barst met zijn: Nee het was niet expres we hebben hun helemaal niet eerder wakker gemaakt.
Geef haar groot gelijk, dat gebrabbel van Babbel (babette)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker collegiaal ook. Maar dit is Sasha....
Wanneer nietquote:
Waar staat en wie heeft vannacht gezegd dat de andere groep vannacht bewust eerder wakker is gemaakt? Ik was er zelf bij vannachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope 7 juni
[..]
Vind dat zo raar, ze staat altijd voor iedereen klaar.
[..]
In de COS staat duidelijk dat de andere groep wel wakker is gemaakt. Hij kan wel meer zeggen
[..]
Geef haar groot gelijk, dat gebrabbel van Babbel (babette)
[..]
Wanneer niet
Daar heeft hij gelijk inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:45 schreef humpty het volgende:
Straks hebben we er helemaal niet gestaan roept Jeff
Nu over dat theatraal geknuffel...wat zeg je vraagt Bep
Jeff : mensen thuis weten wel wat ik daar mee bedoel..klopt helemaal
Bep is compleet veranderd , bizar welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:47 schreef humpty het volgende:
Jeff moet zijn mond houden van Bep hou jij je mond maar eens zegt hij terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |