Zo eigenwijs die Janet zeg gewoon dat je het alleen maar goed vindt als je het zelf doetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Kleine ruzietje tussen Wendy en Janet.
Janet schijnt aan een jurk iets veranderd te hebben waar Wendy eerder aan had gewerkt.
Janet ontkent in eerste instantie, zegt dan: alleen een zoompje, ook een rits en iets aan de voorkant.
Wendy wordt boos omdat Janet blijft ontkennen dat dat veranderen is. Die wil dat ze toegeeft maar Janet vertikt dat.
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy staat het huilen nader dan het lachen...ik vind het niet leuk voor haar..
En dadelijk is het allemaal Wendy'schuldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Kleine ruzietje tussen Wendy en Janet.
Janet schijnt aan een jurk iets veranderd te hebben waar Wendy eerder aan had gewerkt.
Janet ontkent in eerste instantie, zegt dan: alleen een zoompje, ook een rits en iets aan de voorkant.
Wendy wordt boos omdat Janet blijft ontkennen dat dat veranderen is. Die wil dat ze toegeeft maar Janet vertikt dat.
Wordt gevoed door Babette en Zoëquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Terwijl Wendy echt wel beter verdient, ik kijk uiteraard niet altijd, maar wat ik zie is dat Wendy één van de meest eerlijke daar is!
Held op sokken is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Jappid weer stoere verhalen dat als Ba bet er niet was geweest dan had Jappie dat en dat gedaan,echt waar!
Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend![]()
Ken iemand in de loods die dat ook regelmatig roept
Op 1 en 2 in de polls!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef humpty het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een vliegtuigje over kwam met Jeff en Wendy toppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |