11uur is ook heel watquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha op haar gemakje zitten ... Mirthe eigenlijk ook, lekker boek lezen.
En Babbel staat de dralen en te bewegen alsof ze een wereldprestatie aan het leveren is...
Daar zie ik hem wel voor aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
Jeff wil nog even een gele kaart pakken als hij weggestuurd wordt.
Slechte verliezer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zie ik hem wel voor aan
Hij zei daarvoor nog dat hij over 10 dagen lekker thuis ging winkelen
Ik hoop dat hij de verliezer isquote:
ja klopt maar omdat ze aan het zeuren waren over hoelang jeff ice en zoe er gestaan hebben grapte jeff dit netquote:
ik ook lekker voor die gierigaardsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel een leuke stunt vinden : nog meer geld uit die pot dmv gele kaart
Ik had dit van Berend al verwachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel een leuke stunt vinden : nog meer geld uit die pot dmv gele kaart
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:53 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik ook lekker voor die gierigaards![]()
En hij gaat het uiteindelijk toch niet doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had dit van Berend al verwacht
En Leila
Leila wilde ook echt eenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had dit van Berend al verwacht
En Leila
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij gaat het uiteindelijk toch niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |