abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2023 @ 23:25:42 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209333236
https://www.nu.nl/buitenl(...)den-antihomowet.html

Nederland gaat minder samenwerken met Oeganda, omdat president Yoweri Museveni van het Afrikaanse land een omstreden antihomowet heeft goedgekeurd. De wet tegen de lhbtiq+-gemeenschap is een van de strengste ter wereld. Ook andere landen en organisaties verafschuwen de nieuwe wet.

Het kabinet stopt in elk geval met de programma's voor rechtshandhaving, meldt minister Liesje Schreinemacher voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking. De antihomowetgeving heeft mogelijk ook gevolgen voor andere samenwerkingen met Oeganda. Daar neemt de minister later een besluit over.

"Vreselijk dat Oeganda definitief kiest voor extreme anti-lhbtiq+-wetgeving", zegt Schreinemacher. Aan de samenwerking zou de komende jaren ruim 25 miljoen euro worden uitgegeven, maar dat gaat dus niet door. De bescherming van de lhbti-gemeenschap in Oeganda blijft het kabinet wel "actief steunen".

Buitenlandminister Wopke Hoekstra is "diep teleurgesteld" doordat de wet is aangenomen, schrijft hij op Twitter. "Nederland staat voor de verdediging van mensenrechten voor iedereen en doet een sterk beroep op Oeganda om hetzelfde te doen."

Door de wet kunnen onder meer hiv-patinten de doodstraf krijgen als ze seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Ook staat er een levenslange gevangenisstraf op homoseksualiteit. Relaties tussen personen van hetzelfde geslacht waren al illegaal in het Afrikaanse land.
--- --- ---
OoOoO
--- --- ---

In Oeganda winden ze er geen doekjes om, keihard anti lgbt
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209333268
pi_209333278
Oeganda is ook helemaal niet divers!!
pi_209333302
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 23:32 schreef Nober het volgende:
Oeganda is ook helemaal niet divers!!
Maar dat is heel zwart, dat mag ook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209333680
Verbreek het toch helemaal!!!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 30 mei 2023 @ 00:47:08 #6
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209333857
Misschien moeten we gewoon eens ophouden met de naeve gedachte dat het die landen ook maar een fuck interesseert wat wij er 9.000 km verderop allemaal van vinden.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 00:50:27 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_209333877
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 00:51:37 #8
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209333881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
Precies Ad , het draait alleen om kennisvergaring .. en om onze ideen daar te implementeren
pi_209333920
quote:
3s.gif Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef sturmpie het volgende:
Aan de samenwerking zou de komende jaren ruim 25 miljoen euro worden uitgegeven, maar dat gaat dus niet door.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 01:00:06 #10
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209333926
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:57 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ja bijzonder h, 'n financieel voordeel
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 30 mei 2023 @ 01:06:15 #11
202065 McLovin
I am McLovin.
pi_209333944
Dat is niet best. Verder is Oeganda wel een gaaf land! Althans 15 jaar geleden toen ik daar ooit een aantal maanden heb gezeten. Tijd van mijn leven :Y

Laatste concert van UB40 in de originele bezetting meegepakt _O_

Have YOU actually ever met anyone named McLovin?
  dinsdag 30 mei 2023 @ 01:08:18 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_209333950
En dus is deze weer relevant. :')

Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_209333997
Oeganda ben ik ook eens geweest, een geweldig land om te bezoeken. Dat er een heleboel zaken niet fraai zijn is zo, maar het land wordt ook al jarenlang vergiftigd met christenfundamentalisten met zendingsdrang, gecombineerd met bittere armoede en corruptie.

Museveni is sinds 1986 aan de macht, absurd gewoon. De ambassadeur van Oeganda in de Benelux is curieus genoeg een Nederlandse, een bekende van Museveni uit de tijd dat hij zijn voorganger Obote met een rebellen leger heeft verjaagd. De vrouw is een eerste klas profiteur van het regime natuurlijk, maar weet het hier allemaal mooi te verkopen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mirjam_Blaak
  dinsdag 30 mei 2023 @ 01:43:46 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209334066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
Handen ervan aftrekken gebeurt toch niet en dat weet men daar ook. Daarmee dupeer je namelijk een ander deel van de bevolking en dat zorgt weer voor een moreel dilemma. Je laat daarmee in dit geval ook de LHBTI-gemeenschap in de steek, omdat je dan impliciet eigenlijk zegt: "Kut voor je. Succes ermee verder, wij kunnen helaas niks doen en laten jullie het verder zelf uitzoeken."

Daarnaast wordt het eisen van een bepaald beleid of bepaalde manier van leven volgens onze waarden in ruil voor geld ook als 'neokolonialisme' gezien, waardoor er ook zeer grote terughoudendheid is om daar harde voorwaarden aan te verbinden. Ook een gevoel van een 'ereschuld' door de voormalige uitbuiting speelt nog altijd een rol.

Je zit dus eigenlijk volledig in de tang.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 02:37:46 #15
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209334179
ik kan me voorstellen dat als je 'n samenleving leeft waar lgbt 'n groot taboe is dat er 'n meerderheid is die anti-lgbt is.
die zullen echt haten op lgbt, die vinden dat vies en onbegrijpelijk. ik vind dat je daar ook respect voor mag hebben.
als je als samenleving een meerderheid hebt die hetero is en die zich storen aan lgbt, dan vind ik dat begrijpelijk, omdat de heteromens daar 'n grote meerderheid heeft en zich niet wil inlaten met lgbt.
ergens vind ik dat vanuit 't hetero-standpunt sterk.

blijkt dus wel dat men in 't grootste deel vd wereld er anders over denkt, bijna overal mag je lgbt zijn en dat is in die gebieden ook 'n grote groep, de vraag is dan, wat is het % lgbt in 'n doorsnee samenleving, buiten Oeganda en dergelijke sterke heterolanden waar lgbt minimaal kans heeft om lgbt te zijn. het is natuurlijk aan te bevelen aan lgbt die in 'n dergelijk sterk heteroland woont om te emigreren naar 'n gebied waar lgbt geen probleem is.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 30 mei 2023 @ 02:41:13 #16
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_209334185
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 30 mei 2023 @ 03:38:12 #17
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_209334315
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 30 mei 2023 @ 04:24:18 #18
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209334357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:47 schreef Repentless het volgende:
Misschien moeten we gewoon eens ophouden met de naeve gedachte dat het die landen ook maar een fuck interesseert wat wij er 9.000 km verderop allemaal van vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:49 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Inderdaad ... Hoe ISIS probeerde de wereld te veroveren met hun ideeen.. zo proberen wij in de EU alle landen aan te steken met de LGBTI+ ... laat elk land lekker zelf beslissen wat ze willen, en denken haha
ik kreeg 'n dja-vu van deze posts _O-
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 30 mei 2023 @ 04:26:22 #19
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209334359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
juist, ik vind dat ook dat je 't land moet respecteren, wel vind ik dat je, mocht er lgbt zijn, dat ze de kans krijgen om asiel aan te vragen in 'n lgbtgezind land
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209334377
Nogal schijnheilig, Nederland doet wel zaken met Saoedie-Arabie.
pi_209334412
Ik voorzie veel homoseksuele asielzoekers uit die regio die naar Nederland komen de komende jaren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_209334610
quote:
3s.gif Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef sturmpie het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)den-antihomowet.html

Nederland gaat minder samenwerken met Oeganda, omdat president Yoweri Museveni van het Afrikaanse land een omstreden antihomowet heeft goedgekeurd. De wet tegen de lhbtiq+-gemeenschap is een van de strengste ter wereld. Ook andere landen en organisaties verafschuwen de nieuwe wet.

Het kabinet stopt in elk geval met de programma's voor rechtshandhaving, meldt minister Liesje Schreinemacher voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking. De antihomowetgeving heeft mogelijk ook gevolgen voor andere samenwerkingen met Oeganda. Daar neemt de minister later een besluit over.

"Vreselijk dat Oeganda definitief kiest voor extreme anti-lhbtiq+-wetgeving", zegt Schreinemacher. Aan de samenwerking zou de komende jaren ruim 25 miljoen euro worden uitgegeven, maar dat gaat dus niet door. De bescherming van de lhbti-gemeenschap in Oeganda blijft het kabinet wel "actief steunen".

Buitenlandminister Wopke Hoekstra is "diep teleurgesteld" doordat de wet is aangenomen, schrijft hij op Twitter. "Nederland staat voor de verdediging van mensenrechten voor iedereen en doet een sterk beroep op Oeganda om hetzelfde te doen."

Door de wet kunnen onder meer hiv-patinten de doodstraf krijgen als ze seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Ook staat er een levenslange gevangenisstraf op homoseksualiteit. Relaties tussen personen van hetzelfde geslacht waren al illegaal in het Afrikaanse land.
--- --- ---
OoOoO
--- --- ---

In Oeganda winden ze er geen doekjes om, keihard anti lgbt
Mooi. Daar kunnen we leuke dingen mee doen.
pi_209334611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
Stopzetten van programma's betreffende rechtshandhaving lijkt me vrij logisch. Anders riskeer je het verwijt dat je bijdraagt aan de handhaving van die wetten.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:13:34 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209334629
quote:
Door de wet kunnen onder meer hiv-patinten de doodstraf krijgen als ze seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht.
Dat is toch niet per se antihomo?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_209334689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
Maar je gaat niet de handhaving in zo'n land versterken als die gebruikt kan worden om deze wet uit te voeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209334695
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 07:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat is toch niet per se antihomo?
Daarom mag het niet benoemd worden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209334706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 02:37 schreef sturmpie het volgende:
ik kan me voorstellen dat als je 'n samenleving leeft waar lgbt 'n groot taboe is dat er 'n meerderheid is die anti-lgbt is.
die zullen echt haten op lgbt, die vinden dat vies en onbegrijpelijk. ik vind dat je daar ook respect voor mag hebben.
als je als samenleving een meerderheid hebt die hetero is en die zich storen aan lgbt, dan vind ik dat begrijpelijk, omdat de heteromens daar 'n grote meerderheid heeft en zich niet wil inlaten met lgbt.
ergens vind ik dat vanuit 't hetero-standpunt sterk.

blijkt dus wel dat men in 't grootste deel vd wereld er anders over denkt, bijna overal mag je lgbt zijn en dat is in die gebieden ook 'n grote groep, de vraag is dan, wat is het % lgbt in 'n doorsnee samenleving, buiten Oeganda en dergelijke sterke heterolanden waar lgbt minimaal kans heeft om lgbt te zijn. het is natuurlijk aan te bevelen aan lgbt die in 'n dergelijk sterk heteroland woont om te emigreren naar 'n gebied waar lgbt geen probleem is.
We moeten dus respect hebben voor homohaat en respect hebben voor het vervolgen van homo's.

Dat predik jij anno 2023 als Nederlander :N
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:44:13 #28
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_209334733
Stop gewoon helemaal met het pompen van miljoenen in de bodemloze put genaamd Afrika.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:48:58 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209334748
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 07:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat is toch niet per se antihomo?
Jawel. Waarom zou je namelijk wel als je HIV hebt met iemand van het andere geslacht mogen seksen?
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:50:57 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209334763
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zou ook een reden kunnen zijn om gewoon wel in contact te blijven met zo'n land. Je handen er vanaf trekken is makkelijk en getuigt van weinig visie. De Nederlandse overheid ziet ontwikkelingssamenwerking blijkbaar alleen als geld overmaken en niet als ontwikkelingssamenwerking.
Dat is wat anders dan geld steken in de rechtshandhaving van dat land, als dat betekent dat je helpt homoseksuelen levenslang te geven
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:58:10 #31
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209334816
Stop er toch helemaal mee, ontwikkelingshulp naar Oeganda. Ze willen zich blijkbaar niet ontwikkelen, dan heb je daar ook geen hulp voor nodig. Zorg dat dat EU wijd gebeurt, ook meteen geen visa meer verstrekken aan Oegandezen. Laat ze maar lekker.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209334857
Steun uit opvallende hoek:

twitter
pi_209334868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:06 schreef McLovin het volgende:
Dat is niet best. Verder is Oeganda wel een gaaf land! Althans 15 jaar geleden toen ik daar ooit een aantal maanden heb gezeten. Tijd van mijn leven :Y

Laatste concert van UB40 in de originele bezetting meegepakt _O_

Hahaha, how can I make this about me topic. Fuck de homo's.
Maar het is ok. De youtube maakt het wel helemaal af.
Go hard or go home
pi_209334878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 05:51 schreef Pedroso het volgende:
Ik voorzie veel homoseksuele asielzoekers uit die regio die naar Nederland komen de komende jaren.
Kunnen ze gelijk de zorg in want we hebben tekorten.
Leggen we mevrouw de Wit wel onder een regenboogdekbed. O+
Go hard or go home
pi_209334944
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 07:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat is toch niet per se antihomo?
Want vind je daar niet perse anti-homo aan dan ? :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209335083
Aparte lijn in het zand. Doet nogal hypocriet aan allemaal.
pi_209335096
Soort nieuwe kolonisatie op basis van moraliteit. Wij leggen onze superieure witte moraal op, en jullie achterlijke volkeren moeten dat wel overnemen, anders verbreken we de banden. So much for "all cultures matter".
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 30 mei 2023 @ 08:49:38 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_209335097
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 02:37 schreef sturmpie het volgende:
ik kan me voorstellen dat als je 'n samenleving leeft waar lgbt 'n groot taboe is dat er 'n meerderheid is die anti-lgbt is.
die zullen echt haten op lgbt, die vinden dat vies en onbegrijpelijk. ik vind dat je daar ook respect voor mag hebben.
als je als samenleving een meerderheid hebt die hetero is en die zich storen aan lgbt, dan vind ik dat begrijpelijk, omdat de heteromens daar 'n grote meerderheid heeft en zich niet wil inlaten met lgbt.
ergens vind ik dat vanuit 't hetero-standpunt sterk.

blijkt dus wel dat men in 't grootste deel vd wereld er anders over denkt, bijna overal mag je lgbt zijn en dat is in die gebieden ook 'n grote groep, de vraag is dan, wat is het % lgbt in 'n doorsnee samenleving, buiten Oeganda en dergelijke sterke heterolanden waar lgbt minimaal kans heeft om lgbt te zijn. het is natuurlijk aan te bevelen aan lgbt die in 'n dergelijk sterk heteroland woont om te emigreren naar 'n gebied waar lgbt geen probleem is.
Die cijfers zullen in Oeganda niet te checken zijn, omdat uit de kast komen daar dus not done is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 09:02:35 #39
202065 McLovin
I am McLovin.
pi_209335154
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 08:06 schreef Noek het volgende:

[..]
Hahaha, how can I make this about me topic. Fuck de homo's.
Maar het is ok. De youtube maakt het wel helemaal af.
Hahaha
Have YOU actually ever met anyone named McLovin?
pi_209335626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 08:49 schreef nils_22 het volgende:
Soort nieuwe kolonisatie op basis van moraliteit. Wij leggen onze superieure witte moraal op, en jullie achterlijke volkeren moeten dat wel overnemen, anders verbreken we de banden. So much for "all cultures matter".
Ironisch, waar denk je dat die conservatieve moraal in Oeganda vandaan komt? Hint: 85% van het land is Christen.
pi_209335646
De Masai geloven niet in transgenderisme, een achterlijk volk zou D66 zeggen.

Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_209335665
Wat racistisch van Nederland. Oeganda is een niet-westers land waar geen witte mensen wonen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:14 schreef nils_22 het volgende:
De Masai geloven niet in transgenderisme, een achterlijk volk zou D66 zeggen.

Die mensen kijken echt van "waar heb je het over?" :P
mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:35:43 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_209335798
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:16 schreef HSG het volgende:
Wat racistisch van Nederland. Oeganda is een niet-westers land waar geen witte mensen wonen.
[..]
Die mensen kijken echt van "waar heb je het over?" :P
Hele nuchtere kijk op het leven, zouden meer mensen moeten doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:37:36 #44
117098 Hathor
Effe niet
pi_209335813
Je gaat aan mensen die op leeuwen jagen met houten speren vragen wat ze van non binaire mensen vinden. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_209335843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:37 schreef Hathor het volgende:
Je gaat aan mensen die op leeuwen jagen met houten speren vragen wat ze van non binaire mensen vinden. _O-
Niemand jaagt op leeuwen, behalve toeristen in het Krgerpark.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:45:37 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_209335859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:43 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Niemand jaagt op leeuwen, behalve toeristen in het Krgerpark.
Ze jagen er niet actief op, maar ik heb ze wel met houten speertjes achter leeuwen aan zien rennen die hun veestapel bedreigen. Ze hebben er in ieder geval absoluut geen angst voor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:51:22 #47
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_209335898
Beetje hypocriet wel zaken doen met landen die hetzelfde denken, maar als het om ontwikkelingshulp gaat geen geld geven.
pi_209335946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:14 schreef nils_22 het volgende:
De Masai geloven niet in transgenderisme, een achterlijk volk zou D66 zeggen.

Wat zegt de mening van deze paar mannen die niet in Oeganda wonen over Oeganda?

Er zijn op youtube ook video's te vinden waar Nederlanders op straat worden genterviewd en allerlei wartaal of xenofobe uitspraken doen, zegt dat iets over 'de Nederlander'?
pi_209335981
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat zegt de mening van deze paar mannen die niet in Oeganda wonen over Oeganda?

Er zijn op youtube ook video's te vinden waar Nederlanders op straat worden genterviewd en allerlei wartaal of xenofobe uitspraken doen, zegt dat iets over 'de Nederlander'?
Daar zou de gemiddelde D66'er schande van spreken
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_209336004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 11:01 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Daar zou de gemiddelde D66'er schande van spreken
Dit topic gaat niet over D66. Jij laat helaas nog steeds niet zien dat jij dat niveau (bijna) ontgroeid bent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')