Denkt dat het een nageldroger is.quote:
Als er een wimper afvalt, rent ze zo weg, oeps, maar je snapt toch,.....quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als er een wimper afvalt, rent ze zo weg, oeps, maar je snapt toch,.....
Ik hoor wat je zegt, maar mijn wimperssssssssssss
janet is leoquote:Op maandag 29 mei 2023 22:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom was Janet zo snel af?
Dat doet ze zelf.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef Limbus het volgende:
Isaac en Jeffrey maken Zoë belachelijk en ze heeft het niet eens door
Huh?quote:
quote:
Nou ik denk dat Zoe dit niet vol gaat houden, wat een zeur is het ookquote:Op maandag 29 mei 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Dit kan iedereen, jij dus ook...' aldus Babs
Babs ziet gewoon een (speltechnische) opening omdat Eunice niemand heeftquote:
Ja echt gaat zo foutquote:Op maandag 29 mei 2023 22:59 schreef Limbus het volgende:
Babs moet daar weg ze voedt het gedrag van Zoë alleen maar
Jeff zei net ook, luister niet naar Babet, concentreer je op die knop en probeer rustig te wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 22:59 schreef Limbus het volgende:
Door het gekwebbel van Babette, blijven ze wel wakkerquote:Op maandag 29 mei 2023 22:59 schreef Limbus het volgende:
Of ze is de babysit van Zoequote:Op maandag 29 mei 2023 23:00 schreef engine het volgende:
Babbel wil veel te graag nog even hinniken bij de bro's.
Met nadruk hinniken.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:00 schreef engine het volgende:
Bij die anderen zag je haar niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:00 schreef engine het volgende:
Hij zou moeten zeggen .. Flikker een eind op met je gedram Babbel en Doe die jas ommidddelijk uitquote:Op maandag 29 mei 2023 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net ook, luister niet naar Babet, concentreer je op die knop en probeer rustig te worden
Ze is net begonnenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze houdt het al langer vol dan ik had verwacht [ afbeelding ]
langer dan Janetquote:Op maandag 29 mei 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja daarom, langer dan ik had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |