Ja 5 uur die domme uitspraken aanhoren, zit mijn make up goed, is mijn kleding goed, heb ik geen strepen enzquote:Op maandag 29 mei 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders moet ze elke keer plassen
heb echt medelijden met ice en Jeff
die moeten 5 uur met Zoe
dat doe je toch niet als je zolang moet zitten! dan doe je een makkelijke broek aan.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Zoe wel een kort rokje aan voor deze opdracht?
Ja echt hč niet te doen dat kindquote:Op maandag 29 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik maak me eerder zorgen om Wendy(dat ze 5 uur niet kan roken)
die dame zet wendy bij elke mogelijkheid slecht weg
bah
Ja maar hoor,luister nou even naar mij....quote:Op maandag 29 mei 2023 22:25 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja 5 uur die domme uitspraken aanhoren, zit mijn make up goed, is mijn kleding goed, heb ik geen strepen enz
In goed overleg.quote:
ZOe moest van Babs met Icequote:
Klopt, maar Zoe doet meestal korte rokjes en jurkjes aan bij een opdracht en nu zit ze natuurlijk ook nog met haar Icequote:Op maandag 29 mei 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat doe je toch niet als je zolang moet zitten! dan doe je een makkelijke broek aan.
Ice zei dat ook al.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:27 schreef juul. het volgende:
Maar in mijn hoofd.....ik denk dan in mijn hoofd.......snap je wat ik bedoel.......ik hoor je
OK dat magquote:
weet ze nu weer nietquote:Op maandag 29 mei 2023 22:30 schreef Thorelf het volgende:
pff Zoe weet het weer niet!! moet je aan bern vragen....babs en jeff bemoei je niet. laat haar het zelf oplossen
weet niet of kim daar blij van wordt die doet dat liever zelf denk ikquote:Op maandag 29 mei 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat mag
Als ik Jeff was en ik zou er uitgestemd worden ... dan zou ik die jas van Kim gewoon openlijk op het vuur verbranden ... echt iedereen probeert er in te lopen mu om de schouders van Feeks Bep
Denk niet dat ze zich daar druk om maaktquote:Op maandag 29 mei 2023 22:31 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
weet niet of kim daar blij van wordt die doet dat liever zelf denk ik![]()
nee ze heeft getetterd tijdens het etenquote:Op maandag 29 mei 2023 22:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het schema van de teams...wat ze waarschijnlijk niet heeft gemaakt
Ja ze wordt zwaar onderschat, denk aan het ijsbad, had ik menigeen daar niet zien doenquote:Op maandag 29 mei 2023 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morrie houdt het goed vol, heb haar niet horen klagen.![]()
Dat heeft Babette gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2023 22:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het schema van de teams...wat ze waarschijnlijk niet heeft gemaakt
Trots op haar.quote:
Nou ja ... Tiano en ICE wouden gelijk als eerste .... ICE dan uiteindelijk wel opgegeven voor de nacht ... maar sneak Tiano ...quote:
Dat heeft Wendy gedaan zegt ze even subtiel ertussen doorquote:Op maandag 29 mei 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe zegt dat er weinig eten is
voor degene die de knop vast houden
Er is nog meer dan genoeg ...quote:Op maandag 29 mei 2023 22:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft Wendy gedaan zegt ze even subtiel ertussen door
quote:Op maandag 29 mei 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern, ik kan nu beter al gelijk loslaten (zoe moet hem overnemen)
Snap ik helemaaaaaalquote:Op maandag 29 mei 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern, ik kan nu beter al gelijk loslaten (zoe moet hem overnemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |