Hoe weet hij dat nou?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Isaac heeft de koffiepot schoon gebikt, het leek wel een koffiepot van de bouw, volgens Isaac.
tja nou jaquote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik zie dat ze met een ding bezig zijn en sjenet is al af. hoe kan dit moeilijk zijn?
Irritainment!!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Al dagen.
Of het lijkt zo omdat ik me kapot erger aan haar
Best leuk streams volgen![]()
Mean girl.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt het nu al een lekker idee dat zij die knop ingedrukt moet houden terwijl ik lekker lig te slapen
Door de mand gevallen, stiekem is Isaac dus tegelzetter, steigerbouwer ofzoquote:
quote:
Ik las 'gelikt'quote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Isaac heeft de koffiepot schoon gebikt, het leek wel een koffiepot van de bouw, volgens Isaac.
er valt zeker niks te likken? ik heb nog steeds een trauma van dat ijsblokgedoequote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja nou ja
voor Janet dus heeeel moeilijk
Jij werkt in de bouw?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
er valt zeker niks te likken? ik heb nog steeds een trauma van dat ijsblokgedoe
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
er valt zeker niks te likken? ik heb nog steeds een trauma van dat ijsblokgedoe
Mananger, mooiequote:Op maandag 29 mei 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ja goeie wissel, mananger met haar icy spicy op kantoor veul beter natuurlijk dan Mirthe en Rupert die lol hebben
nouuuuquote:Op maandag 29 mei 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ja goeie wissel, mananger met haar icy spicy op kantoor veul beter natuurlijk dan Mirthe en Rupert die lol hebben
Zag je hem bijna rennen?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
Superknap voor de 3 die het nu volhouden.Maar ik voorspel nog 2 afvallers.Mss zelfs wel 3.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nee joh ben je gekquote:Op maandag 29 mei 2023 20:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, nou ja.
Het is denk ik beter dat ik even uitlog
Noooo!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, nou ja.
Het is denk ik beter dat ik even uitlog
Echt hoor,had hij aan mij een verkeerde.quote:
Spreekverbod nog beterquote:Op maandag 29 mei 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
kan iemand die mic van Babs wat zachter zetten FEBO
Of ruilen met Zoe.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
hij staat gewoon echt harder dan de anderequote:
Vond Henry op de andere stream ook wat rustgevenderquote:Op maandag 29 mei 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
FTFYquote:Op maandag 29 mei 2023 21:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
En 120 uur eenzame opsluiting in de kas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |