SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net te laat wat moeten ze doen?quote:
En vervolgens die vervelende Amsterdamse klaagzang er nog even achteraanquote:Op maandag 29 mei 2023 18:06 schreef Flow3r het volgende:
Te weinig druk, lampje ging uit![]()
Janet : ik dee alleen maar zo, ik dee alleen maar zo![]()
[ afbeelding ]
Jeff die ziet weer 'n paar kratjes verdampen door de aktie van Netjequote:Op maandag 29 mei 2023 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kutgroep is het toch ook....en Jeff.
En diat onvergeliijkte gezicht.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
En vervolgens die vervelende Amsterdamse klaagzang er nog even achteraan
Als zij straks manager is zal dat normaal zijn vrees ik....quote:Op maandag 29 mei 2023 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jeff die ziet weer 'n paar kratjes verdampen door de aktie van Netje![]()
Daar gaat zijn Rivella.quote:
Mijn nichtje heeft 7 jaar gestudeerd aan de universiteit dus Babette heeft nog even te gaan 😂quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs heeft een half jaar de studie gevolgd
Ze is er nog lang niet
ja of brandalarmquote:Op maandag 29 mei 2023 18:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou enorm, dacht eik dat er hekschreeuwers stonden
Dan sloopt ze die hele keuken.quote:
wel korter nu voor de rest ... maar wie rekent dat ff voor Zoe uitquote:Op maandag 29 mei 2023 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wie is de volgende?
Ze kunnen straks allemaal op bed.
kan toch doorgaan , film pas om 21 uur , voor koken zijn ze met 4quote:Op maandag 29 mei 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Nou daar gaat Bern zijn evenement morgen: film en Franse avond
Denk toch Marcianoquote:Op maandag 29 mei 2023 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wie is de volgende?
Ze kunnen straks allemaal op bed.
4 uur en 3 kwartier?quote:Op maandag 29 mei 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
wel korter nu voor de rest ... maar wie rekent dat ff voor Zoe uit
24 uur lang vier (nu nog 3) knoppen ingedrukt houden.quote:
Na 24 uur mag je nog een keer.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Een 6e van een uur is iets van een half uur, volgens Bern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |