fair use policy? Is dat er nog steeds?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou even de “fair use policy” bekijken in dat soort gevallen. Verder is mijn ervaring dat 4G/5G net iets minder stabiel is, maar voor regulier kantoorwerk zal dat niet zoveel uitmaken.
Bij sommige aanbieders wel zover ik weet.quote:
Dat moet makkelijk te doen zijn denk ik, meeste dataverkeer is nu toch mail met enkele bijlagen van een paar MB.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige aanbieders wel zover ik weet.
Bij Tele2 moet je na 10 GB per dag bijvoorbeeld weer een actie doen in hun app om er weer 2 GB bij te krijgen. Hoeft voor veel mensen geen probleem te zijn natuurlijk.
Bij KPN ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Tele2 moet je na 10 GB per dag bijvoorbeeld weer een actie doen in hun app om er weer 2 GB bij te krijgen. Hoeft voor veel mensen geen probleem te zijn natuurlijk.
En dat ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:22 schreef Ericr het volgende:
Je betaalt teveel nu. KPN is al een stuk goedkoper voor kleinzakelijke aansluitingen en dan heb je prima snelheden.
Bijzonder...als ik een abo met onbeperkt data heb dan verwacht ik ook dat ik onbeperkt aan data kan gebruiken.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor ¤ 55 exclusief btw per maand (maandelijks opzegbaar) - dus minder dan TS nu betaald - maar liefst 1GB up/down.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:22 schreef Ericr het volgende:
Je betaalt teveel nu. KPN is al een stuk goedkoper voor kleinzakelijke aansluitingen en dan heb je prima snelheden.
YT en Netflix kunnen aardig pijn doen op zo een bundel als je het op je computer doet.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk te doen zijn denk ik, meeste dataverkeer is nu toch mail met enkele bijlagen van een paar MB.
Af en toe een keer wat videos op YT en Netflix, maar dat komt vrij weinig voor.
Dank voor je antwoord, ik zal eens kijken of er wat over te vinden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |