abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209325484
Steeds vaker zit ik te denken aan kinderen...

maar tegenwoordig is de kans meer dan 50% dat de relatie eindigt in een scheiding.

Het volgende zie ik bij een paar dorpsgenoten....

Man ligt in scheiding..... Dat mens besluit dat jij je kinderen maar 1 keer in de 2 weken mag zien.
maar tijdens die periode heb je geen geld om iets leuks te doen met je eigen kinderen omdat je al je geld kwijt bent aan: advocaatkosten, mediator, griffierrechten, alimentatie, ex vrouw uitkopen enzovoortsss.

hoe ga jij hier mee om, zou je hier mee om gaan?
pi_209325556
Er zijn al genoeg mensen op deze wereld, kinderen krijgen subgenres verplichting en het scheelt je een boel geld en tijd als je ze niet hebt
pi_209325586
je gaat hiermee om op het moment dat het gebeurd. Aangezien het geregeld gebeurd is het goed mogelijk om hier mee om te gaan en toch door te kunnen leven.

Of ben jij zo iemand die zich overal zorgen over maakt en tegen alles wil indekken?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209325637
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
je gaat hiermee om op het moment dat het gebeurd. Aangezien het geregeld gebeurd is het goed mogelijk om hier mee om te gaan en toch door te kunnen leven.

Of ben jij zo iemand die zich overal zorgen over maakt en tegen alles wil indekken?
Dat laatste is waar ja.
  Spellchecker maandag 29 mei 2023 @ 11:27:43 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209325797
Ga oefenen en oppassen bij je zus.

Of laat ze een paar dagen bij je logeren.
pi_209325894
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:45 schreef hoechst het volgende:
Steeds vaker zit ik te denken aan kinderen...

Zie eerst maar een vriendin te scoren die met je wil neuken.
pi_209325895
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:45 schreef hoechst het volgende:
Steeds vaker zit ik te denken aan kinderen...

maar tegenwoordig is de kans meer dan 50% dat de relatie eindigt in een scheiding.

Het volgende zie ik bij een paar dorpsgenoten....

Man ligt in scheiding..... Dat mens besluit dat jij je kinderen maar 1 keer in de 2 weken mag zien.
maar tijdens die periode heb je geen geld om iets leuks te doen met je eigen kinderen omdat je al je geld kwijt bent aan: advocaatkosten, mediator, griffierrechten, alimentatie, ex vrouw uitkopen enzovoortsss.

hoe ga jij hier mee om, zou je hier mee om gaan?
Gewoon niet fokken, ik zie er alleen maar ellende van. Ken gelukkige stellen, die amper nog contact met hun kinderen hebben. Vind dat er actief anti-fokbeleid gevoerd moet worden, i.p.v. de begroting op te blazen aan alle kindgebonden financiėle voordelen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_209325901
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:45 schreef hoechst het volgende:
Steeds vaker zit ik te denken aan kinderen...

maar tegenwoordig is de kans meer dan 50% dat de relatie eindigt in een scheiding.

Het volgende zie ik bij een paar dorpsgenoten....

Man ligt in scheiding..... Dat mens besluit dat jij je kinderen maar 1 keer in de 2 weken mag zien.
maar tijdens die periode heb je geen geld om iets leuks te doen met je eigen kinderen omdat je al je geld kwijt bent aan: advocaatkosten, mediator, griffierrechten, alimentatie, ex vrouw uitkopen enzovoortsss.

hoe ga jij hier mee om, zou je hier mee om gaan?
Nou, aangezien 1 op de 3 huwelijken strandt is er best een kans dat dit je gaat overkomen.

Ik zou geen kinderen nemen/krijgen omdat iedereen dat doet, in ieder geval. Alleen als je het echt heel graag wilt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209325903
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 11:39 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Zie eerst maar een vriendin te scoren die met je wil neuken.
net zoals ik 2 uur geleden gedaan heb bedoel je?
pi_209325930
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 11:40 schreef hoechst het volgende:

[..]
net zoals ik 2 uur geleden gedaan heb bedoel je?
Nee, ik bedoel niet met een sekspop.
pi_209327382
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:45 schreef hoechst het volgende:
hoe ga jij hier mee om, zou je hier mee om gaan?
Vrouw altijd gelijk geven in en om het huis en in het contact met anderen waar zij ook deel van uitmaakt.
De rest (ofwel alles wat zij niet weet of een handje in heeft) haar niet bij betrekken. Wat niet weet wat niet deert.
Omgekeerd precies hetzelfde. Bij alles wat jij weet, wil je ook inspraak bij hebben.
Beschouw de relatie / huwelijk als de meest absolute rode lijn in elkaars leven en respecteer dit. De rest is bijzaak, oftewel niet in het belang van elkaar om te hoeven weten.
Zo hoef je ook niet te scheiden. Zinloos, nutteloos, geldverslindend. funest voor de ontwikkeling van de kinderen en vernietigend voor je eigenwaarde als twee mensen besluiten te gaan scheiden. Tijdverspilling.
'Ja maar ik heb een sleur in het huwelijk' nou en lul, houd het spannend.
Google is your friend, abuse your friends
pi_209339692
Gewoon bij elkaar blijven, we zijn het er al niet over eens wie de kat zou mogen houden, laat staan als we een kind nemen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 30 mei 2023 @ 19:49:09 #13
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209341350
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:45 schreef hoechst het volgende:
Steeds vaker zit ik te denken aan kinderen...

maar tegenwoordig is de kans meer dan 50% dat de relatie eindigt in een scheiding.

Het volgende zie ik bij een paar dorpsgenoten....

Man ligt in scheiding..... Dat mens besluit dat jij je kinderen maar 1 keer in de 2 weken mag zien.
maar tijdens die periode heb je geen geld om iets leuks te doen met je eigen kinderen omdat je al je geld kwijt bent aan: advocaatkosten, mediator, griffierrechten, alimentatie, ex vrouw uitkopen enzovoortsss.

hoe ga jij hier mee om, zou je hier mee om gaan?
Wijf ....
Planken.....
Grond......
1 jaar.......
Zitten op.......
Burgers hun......
Daarna op.......
Bijstandsuitkering........
Gratis .........
Kinderen.........


Tja als je moet kiezen tussen jouw leven naar de klote en je kinderen minimaal zien.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 20:07:59 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_209341709
Edit: Verkeerd topic.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_209342588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
Edit: Verkeerd topic.
??
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')