abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209323216
Best een lekker wagentje hoor, een G20 330i. Aan stukken gereden, net zoals de Renault Captur die hij hiervoor reed.
Had mijn vader al getipt om hem naar de sloop te brengen die er 100 euro uit kan persen.
Maar daar wil hij niks van weten want is bang dat het dan stuk gaat :') maar dat is hij al.

Helaas wou mijn vader weer gauw het stuur overnemen omdat hij vond dat ik roekeloos reed, maar het was te laat.

Klacht: Maar heel kort gereden in de nieuwe wagen van mijn pa (die stiekem beter reed dan mijn Dacia Logan).
pi_209323282
Laten crashen
Cindy De Vuyst
pi_209323532
ow echt he!! Chanant! 🤣
pi_209324863
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Best een lekker wagentje hoor, een G20 330i. Aan stukken gereden, net zoals de Renault Captur die hij hiervoor reed.
Had mijn vader al getipt om hem naar de sloop te brengen die er 100 euro uit kan persen.
Maar daar wil hij niks van weten want is bang dat het dan stuk gaat :') maar dat is hij al.

Helaas wou mijn vader weer gauw het stuur overnemen omdat hij vond dat ik roekeloos reed, maar het was te laat.

Klacht: Maar heel kort gereden in de nieuwe wagen van mijn pa (die stiekem beter reed dan mijn Dacia Logan).
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Want ik zeg dat.

KLB moet wat serieuzer worden. Het was dit of een slotje
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
:@

Helemaal mee eens. Ik was er altijd een voorvechter voor.
:') __! x254
  Moderator maandag 29 mei 2023 @ 12:14:28 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209326187
leuke lemming,maar helaas
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')