quote:kweet niet hoe oud jij bent, maar dat gebeurd geloof ik overal op die leeftijd...bij ons iig ook, ooit
Op dinsdag 11 februari 2003 19:38 schreef ReSiever het volgende:
wel een beetje raar dat de jochies en de meiskes niet apart omkleden........ dat vind ik wel minder van die school, hoe jong ze ook zijn...
Een naakte vis
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 11-02-2003 20:11]
quote:mja, ik ging er vanuit dat het zwemles was, omdat dat jochie daar zo naakt staat, maar het zal wel gym zijn waar je je niet volledig hoeft om te kleden..
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef Plantenbak het volgende:[..]
kweet niet hoe oud jij bent, maar dat gebeurd geloof ik overal op die leeftijd...bij ons iig ook, ooit
maar ontopic: niet echt schokkend materiaal. Als het echt een probleem was, had waarschijnlijk één van de ouders er wel iets van gezegt.
quote:Misschien willen ze laten zien dat er juist niks gebeurt in die kleedkamer, behalve omkleden
Op dinsdag 11 februari 2003 19:32 schreef Noenoe het volgende:[..]
Mee eens.. Vind het inderdaad nogal apart dat het leuk is om als school te laten zien wat er in de kleedkamer gebeurd..
quote:kerel, kan het nog mooier? sjongejonge
Op dinsdag 11 februari 2003 20:31 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]Zij wordt zéker weten oraal bevredigd op dit plaatje.
Blijkbaar vinden sommige mensen onder jullie dit ook, en sommige mensen vinden het heel normaal.
Ik vind het toch maar raar ze, zo-en foto's ga je toch niet zo vaak tegen komen op schoolsites / vereniging sites.
maar omdat je het niet met mij eens bent, is het nog geen reden om commentaar te gaan geven op de topicstarter lijkt mij....
quote:ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles. Ik vind niks schokkends aan deze foto hoor. er valt niks schokkends te zien
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef Plantenbak het volgende:[..]
kweet niet hoe oud jij bent, maar dat gebeurd geloof ik overal op die leeftijd...bij ons iig ook, ooit
quote:Ik zou echt niet tussen de dames gaan staan in mijn blote leuter, die vieze dikzakken, als we allemaal Pam's hadden
Op dinsdag 11 februari 2003 21:14 schreef Sylvana het volgende:
ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles. Ik vind niks schokkends aan deze foto hoor. er valt niks schokkends te zien
quote:Waar kan ik me inschrijven?
Op dinsdag 11 februari 2003 21:14 schreef Sylvana het volgende:[..]
ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles.
Had ik de site gezien, was mijn reactie op de foto's anders geweest.
Als je de foto's zo op de site ziet, met 'open bad' etc, dan vind ik het niet erg.
quote:Joh, je moest eens weten hoe blij onze eigen fokpedo's zijn met dit soort foto's.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Dit is dus hét bewijs dat je alles uit zijn verband kan rukken
Wat een achterlijke onzin om hier vraagtekens bij te plaatsen.
Jezus zeg!
Juist dit soort foto's zijn geliefd bij de niet praktizerende pedo.
quote:Draai het eens anders, je zit op het strand met je kroost en iemand maakt fijn foto's van je halfnaakte kids...
Op dinsdag 11 februari 2003 19:40 schreef dr.dunno het volgende:[..]
laten we dat later ook eens aan jou voorleggen, als jij op het strand een foto van je lieftallige vrouw maakt en er rent net een kudde naakte peuters voorbij richting water.
zeik toch niet zo man, tis gewoon een foto en wordt weer compleet overtrokken; of ben je jaloers op dat jochie in de eerste foto soms?
Maandje later kom je dié foto's van je kkinderen tegen op een website ...
Is het dan wel raar?
quote:Ja maar dan heb je het over schending van iemand's privacy oid. Hier ging het over dat deze foto's al dan niet "fout" zouden zijn (het afbeelden van omkledende kleutertjes dus).
Op dinsdag 11 februari 2003 22:34 schreef sweek het volgende:
Ik vind het niet kunnen... mijn toenmalige middelbare school heeft zelfs de klasfoto's etc van de site af moeten halen omdat niet iedereen er mee akkoord was dat die op het internet geplaatst werden... en ik ben er bang van dat de kinderen hier, en hun ouders er niks van weten dat dit op het internet staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |