abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8419961
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:38 schreef ReSiever het volgende:
wel een beetje raar dat de jochies en de meiskes niet apart omkleden........ dat vind ik wel minder van die school, hoe jong ze ook zijn...
kweet niet hoe oud jij bent, maar dat gebeurd geloof ik overal op die leeftijd...bij ons iig ook, ooit
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8420094
Misschien waren dit een van de eerdere werken van Marc Dutroux

Een naakte vis

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 11-02-2003 20:11]

dinsdag 11 februari 2003 @ 20:09:00 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8420117
Je maakt je druk om niks, dit is niet echt pedo rukmateriaal lijkt me.
pi_8420195
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef Plantenbak het volgende:

[..]

kweet niet hoe oud jij bent, maar dat gebeurd geloof ik overal op die leeftijd...bij ons iig ook, ooit

mja, ik ging er vanuit dat het zwemles was, omdat dat jochie daar zo naakt staat, maar het zal wel gym zijn waar je je niet volledig hoeft om te kleden..
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  FOK!fossiel dinsdag 11 februari 2003 @ 20:12:11 #56
8443 cptmarco
it's captain...
pi_8420196
waarschijnlijk heeft die schoolsite nog nooit zoveel hits gehad als vandaag....

maar ontopic: niet echt schokkend materiaal. Als het echt een probleem was, had waarschijnlijk één van de ouders er wel iets van gezegt.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 februari 2003 @ 20:12:18 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8420198
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:32 schreef Noenoe het volgende:

[..]

Mee eens.. Vind het inderdaad nogal apart dat het leuk is om als school te laten zien wat er in de kleedkamer gebeurd..

Misschien willen ze laten zien dat er juist niks gebeurt in die kleedkamer, behalve omkleden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8420249
Waarschijnlijk een docent die heeft ontdekt hoe handig zo een digicam nu eigenlijk is .
pi_8420372
-edit-wegwezen hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 11-02-2003 20:23]

pi_8420469
Lekker belangrijk!
Sorry hoor maar ik kan hier echt niks kwaads in zien....
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=15032
pi_8420760

Zij wordt zéker weten oraal bevredigd op dit plaatje.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_8420779
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:31 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]

Zij wordt zéker weten oraal bevredigd op dit plaatje.

kerel, kan het nog mooier? sjongejonge
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8421618

het is dus wel duidelijk dat meningen verschillen.
Persoonlijk vind ik gewoon dat je zo-iets niet hoort te trekken, laat staan op internet te plaatsen.

Blijkbaar vinden sommige mensen onder jullie dit ook, en sommige mensen vinden het heel normaal.

Ik vind het toch maar raar ze, zo-en foto's ga je toch niet zo vaak tegen komen op schoolsites / vereniging sites.

maar omdat je het niet met mij eens bent, is het nog geen reden om commentaar te gaan geven op de topicstarter lijkt mij....

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_8421816
Dit moet gewoon kunnen, vind ik

Je ziet toch wel vaker fotos van naakte kinderen Ook als kunst nzow

pi_8421941
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:02 schreef Plantenbak het volgende:

[..]

ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles. Ik vind niks schokkends aan deze foto hoor. er valt niks schokkends te zien
pi_8422817
ROFL!!! Wat een onzin zeg.... Die (onschuldige kinders op de) fotos en dan de reacties.... hehehehe...
pi_8422856
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:14 schreef Sylvana het volgende:
ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles. Ik vind niks schokkends aan deze foto hoor. er valt niks schokkends te zien
Ik zou echt niet tussen de dames gaan staan in mijn blote leuter, die vieze dikzakken, als we allemaal Pam's hadden
pi_8422874
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik zit in 4havo en wij kleden nog gezamenlijk om na de gymles.

Waar kan ik me inschrijven?
Op maandag 31 maart 2003 21:45 schreef yvonne het volgende:
het merendeel hier vind ik losers.
pi_8422950

Had ik de site gezien, was mijn reactie op de foto's anders geweest.
Als je de foto's zo op de site ziet, met 'open bad' etc, dan vind ik het niet erg.

Daaag!
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 22:20:32 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8423697
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Dit is dus hét bewijs dat je alles uit zijn verband kan rukken
Wat een achterlijke onzin om hier vraagtekens bij te plaatsen.
Jezus zeg!
Joh, je moest eens weten hoe blij onze eigen fokpedo's zijn met dit soort foto's.
Pedofielen... (n.a.v. nieuws over die site)
Pedofielen [deel 2]

Juist dit soort foto's zijn geliefd bij de niet praktizerende pedo.

† In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 22:23:31 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8423802
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:40 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

laten we dat later ook eens aan jou voorleggen, als jij op het strand een foto van je lieftallige vrouw maakt en er rent net een kudde naakte peuters voorbij richting water.

zeik toch niet zo man, tis gewoon een foto en wordt weer compleet overtrokken; of ben je jaloers op dat jochie in de eerste foto soms?

Draai het eens anders, je zit op het strand met je kroost en iemand maakt fijn foto's van je halfnaakte kids...

Maandje later kom je dié foto's van je kkinderen tegen op een website ...

Is het dan wel raar?

pi_8424160
Ik vind het niet kunnen... mijn toenmalige middelbare school heeft zelfs de klasfoto's etc van de site af moeten halen omdat niet iedereen er mee akkoord was dat die op het internet geplaatst werden... en ik ben er bang van dat de kinderen hier, en hun ouders er niks van weten dat dit op het internet staat.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8424268
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:34 schreef sweek het volgende:
Ik vind het niet kunnen... mijn toenmalige middelbare school heeft zelfs de klasfoto's etc van de site af moeten halen omdat niet iedereen er mee akkoord was dat die op het internet geplaatst werden... en ik ben er bang van dat de kinderen hier, en hun ouders er niks van weten dat dit op het internet staat.
Ja maar dan heb je het over schending van iemand's privacy oid. Hier ging het over dat deze foto's al dan niet "fout" zouden zijn (het afbeelden van omkledende kleutertjes dus).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:18:28 #75
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_8425448
Ik vind het een beetje raar.

Die eerste foto vind ik niet kunnen.

Tsja .....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: