quote:100% mee eens !
Op dinsdag 11 februari 2003 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Dit is dus hét bewijs dat je alles uit zijn verband kan rukken
Wat een achterlijke onzin om hier vraagtekens bij te plaatsen.
Jezus zeg!
quote:eigen schuld; graag gedaan.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:31 schreef Virus3000 het volgende:[..]
dank u, ben Belg
ik zou da toch niet zo cool vinden eigenlijk...
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Schandalig!
Van de zelfde website :
Kinder-free -fights!
[afbeelding]
quote:laten we dat later ook eens aan jou voorleggen, als jij op het strand een foto van je lieftallige vrouw maakt en er rent net een kudde naakte peuters voorbij richting water.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind dit niet kunnen!
Sowieso foto's maken van kiddies die zich aan het omkleden zijn vind ik redelijk om te![]()
![]()
![]()
zeik toch niet zo man, tis gewoon een foto en wordt weer compleet overtrokken; of ben je jaloers op dat jochie in de eerste foto soms?
quote:Wat is daar erg aan? Die kinderen zijn 7/8 jaar ofzo... Wij kleedden vroeger ook samen om.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:38 schreef ReSiever het volgende:
wel een beetje raar dat de jochies en de meiskes niet apart omkleden........ dat vind ik wel minder van die school, hoe jong ze ook zijn...
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:38 schreef Ludwig het volgende:
Nog schandaliger! Lessen Hasjkneden!
[afbeelding]
quote:nee, ksat op andere school (ook in ander dorp)
Op dinsdag 11 februari 2003 19:40 schreef Ludwig het volgende:
Nu krijg ik twijfels over je leeftijd.Is dit jouw school toevallig?
quote:zou jij als 6-8 jarige gaan surfen op de site van je school? normale mensen niet... en als ze dat al doen, dan zijn ze al zo oud dat er inmiddels foto's van andere kleuters staan.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:39 schreef Virus3000 het volgende:
blijkbaar vinden jullie het niet erg als je strax over je site van je school surft en jezelf daarzo lekker ziet staan in die kleedkamer??ik zou da toch niet zo cool vinden eigenlijk...
alsof dit de eerste keer is dat er in belgië foto's van halfnaakte kinderen worden gemaakt zeg; big deal
de sarcastische ondertoon hierin duidt op de inconsequenties in het betoog in deze draad en het belachelijk zijn van al deze ophef
quote:nou, wij niet....
Op dinsdag 11 februari 2003 19:40 schreef Kemania het volgende:[..]
Wat is daar erg aan? Die kinderen zijn 7/8 jaar ofzo... Wij kleedden vroeger ook samen om.
quote:voor- of nadat die foto's gemaakt zijn?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:43 schreef Virus3000 het volgende:[..]
nee, ksat op andere school (ook in ander dorp)
quote:en dat maakt jouw mening relevant?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:44 schreef ReSiever het volgende:[..]
nou, wij niet....
ik ken geen enkele school waar ieder kind een eigen kleedruimte krijgt nl.
quote:Dis toch wel iets anders dan dat er 'toevallig' kinderen achter je vrouw langsrennen..
Op dinsdag 11 februari 2003 19:40 schreef dr.dunno het volgende:[..]
laten we dat later ook eens aan jou voorleggen, als jij op het strand een foto van je lieftallige vrouw maakt en er rent net een kudde naakte peuters voorbij richting water.
zeik toch niet zo man, tis gewoon een foto en wordt weer compleet overtrokken; of ben je jaloers op dat jochie in de eerste foto soms?
Hier loopt een leraar een kleedkamer binnen en gaat een foto maken.. Das niet iets dat 'toevallig' gebeurd.. En ik zeg niet dat dat erg is ofzo, maar maak dan een foto van een les ofzo.. Iig ook om dit soort reacties te voorkomen..
quote:bij ons dus wel, en jongens / meisjes had hij het over. En dat is toch wel bijna overal apart dacht ik zo...
Op dinsdag 11 februari 2003 19:46 schreef dr.dunno het volgende:[..]
en dat maakt jouw mening relevant?
quote:wat nou ieder kind dan.... ik heb het over een scheiding tussen jongens en meisjes...
Op dinsdag 11 februari 2003 19:46 schreef dr.dunno het volgende:[..]
en dat maakt jouw mening relevant?
maar ik zit zo te kijken .. als het gym is, kleed je je waarschijnlijk toch niet helemaal om. Dacht eigenlijk dat het zwemles was, en dat iedereen daar een beetje helemaal moest omkleden..
maakt me verder ook eigenlijk geen moer uit
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 11-02-2003 19:54]
quote:er zijn ook mensen die zich druk maken om bepaalde reclames, omdat als een bepaald soort allochtoon dat zou zeggen, het in Nederland totaal ongepast zou zijn en omdat Monique van der Ven het zegt alleen maar oer-irritant... nogmaals: big deal ; je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen, altijd wel stelletje zeikerds in de buurt die 'wat-als' vragen gaan voorleggen die geen enkel doel dienen, behalve andere mensen te vervelen.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:48 schreef Noenoe het volgende:[..]
Dis toch wel iets anders dan dat er 'toevallig' kinderen achter je vrouw langsrennen..
Hier loopt een leraar een kleedkamer binnen en gaat een foto maken.. Das niet iets dat 'toevallig' gebeurd.. En ik zeg niet dat dat erg is ofzo, maar maak dan een foto van een les ofzo.. Iig ook om dit soort reacties te voorkomen..
quote:Nee. Die leraar moet wel pedofiel zijn
Op dinsdag 11 februari 2003 19:48 schreef Noenoe het volgende:
Hier loopt een leraar een kleedkamer binnen en gaat een foto maken.. Das niet iets dat 'toevallig' gebeurd..
quote:Omdat enkele bekrompen geesten kinderen in ondergoed associeren met seks mag je die foto's maar niet meer maken. Ga ff gauw weg zeg.
Iig ook om dit soort reacties te voorkomen..
quote:dat was ook mijn eerste gedachte
Op dinsdag 11 februari 2003 19:28 schreef Cheiron het volgende:
Alleen die eerste foto is wat minder, voor de rest kan ik me e rniet druk om maken.
Maareh.. wat doe jij op site van basisscholen ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |