hij is 12 jaar militair geweestquote:
leuke woordspeling chufquote:
oke, dus daar heeft alles om je heen niets mee te maken dus volgens hem...okeeeequote:Op zondag 28 mei 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Ice
het ligt aan jou als persoon wat je mee maakt??
whutttt
hij zal het vast anders bedoelenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, dus daar heeft alles om je heen niets mee te maken dus volgens hem...okeeee
dat zou zo maar kunnen met die praat van hemquote:Op zondag 28 mei 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal het vast anders bedoelen
maar het kwam er enorm verrot uit
Ik geloof er geen ene moer van, zijn verhalen en tijdlijnen kloppen niet...quote:Op zondag 28 mei 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
Zoals ICE praat over collegas.... zn poten kwijtraken door bermbommen ...
Ze kent zn verhaal inmiddels welquote:Op zondag 28 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat manager Zoë het niet op kon brengen om een uurtje belangstelling voor het onderwerp/gesprek van 'haar Ice' te tonen....
vond ik ookquote:Op zondag 28 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat manager Zoë het niet op kon brengen om een uurtje belangstelling voor het onderwerp/gesprek van 'haar Ice' te tonen....
misschien was het wel S5quote:Op zondag 28 mei 2023 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
Erik is afgekeurd voor militaire dienst vanwege zijn rug...moet er iets goed mis geweest zijn.... apart dat hij dan wel op zeer hoog niveau aan polstokverspringen kon doen, lijkt me behoorlijk belastend (en ik heb hem nog nooit over zijn rug horen klagen, maar dat kan ik natuurlijk gemist hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |