lag in de lijn der verwachting,,quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoezo weten ze dat Finland lid is geworden ? Das pas dit jaar april ...
@bernquote:
met groepje ex collega;squote:
ze zeggen ook dat rob de nijs dood is (erik)quote:
slecht voorbeeldquote:Op zondag 28 mei 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Als je bijvoorbeeld ongesteld bent en je hebt bloed en je hebt een missie......ben je meteen klaar.
Aan de reacties te zien weten ze het geen van allenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht voorbeeld![]()
die vrouwen kunnen gewoon aan de prikpil of pil
Ze spelen wel in op de vraag die momenteel vaker gesteld wordt, of het zinnig zou zijn om dienstplicht weer in te voerenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
Janet is voor dienstplicht
mevrouw die zelf graag vrij rondreist![]()
quote:
volgens mij al eerder ???quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
dat heeft toch niets met elkaar te maken?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
ff nagekeken mei 1997quote:Op zondag 28 mei 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
volgens mij al eerder ???
weet het niet zeker
In Nederland is sinds 1 mei 1997 de opkomstplicht officieel opgeschort. De Tweede Kamer heeft in mei 1993, bij aanvaarding van de Prioriteitennota, ingestemd met opschorting van de opkomstplicht. Sinds 22 augustus 1996 werden er al geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland is sinds 1 mei 1997 de opkomstplicht officieel opgeschort. De Tweede Kamer heeft in mei 1993, bij aanvaarding van de Prioriteitennota, ingestemd met opschorting van de opkomstplicht. Sinds 22 augustus 1996 werden er al geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.
ik deed hetzelfde![]()
geen ideequote:Op zondag 28 mei 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
Wat was/is de rang van Isaac??
Als je hem hoort was hij officier (minstens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |