Waarschijnlijk omdat het ook al zo voeltquote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbel praat over zich zelf alsof ze al een half jaar niet gedronken en gerookt heeft.
Babbel staat gewoon in beeldquote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zijn backstabbers Zoë en Babbel niet op de stream?
Iets met appelkruimeldinges.... en de ananas zouden ze op de barbecue roosteren, maar zo te zien hebben ze het in de pan gebakkenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Ze komen niets te kort, weer een bord vol
[ afbeelding ]
Ze voeren geen klote uit maar blijven zich maar volgooien (en volgieten)quote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, in de koekenpan.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iets met appelkruimeldinges.... en de ananas zouden ze op de barbecue roosteren, maar zo te zien hebben ze het in de pan gebakken
avondeten hebben ze al op, was rijst met bloemkool en kikkererwten en iets héél groensquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vind het meer een dessert. Is toch geen avondeten een schijf ananas gebakken.
Terwijl beiden dominant zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice liep eerder tegen Babette te commanderen, waarop Babette haar vastpakte en zei dat ze niet van Dominantie houdt...... Eunice gelijk: iek ook nietttttt
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
avondeten hebben ze al op, was rijst met bloemkool en kikkererwten en iets héél groens
Dat is het ook:dessertquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vind het meer een dessert. Is toch geen avondeten een schijf ananas gebakken.
Eunice voelde een bepaalde macht ten opzichte van Mirthe terwijl ze het bij Babs niet zou durven en juist 'erbij wil horen'quote:Op zondag 28 mei 2023 19:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe had het er daarnet over dat Eunice altijd wilde dat zij zweeg, maar Eunice praat nu honderduit met Babette zegt ze, en andersom ook.
ik kan het me goed voorstellen dat ze dit raar vindt!
leuk zo'n uitgebreid dessert!quote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste, ze dachten/vonden ook dat Eunice sinds het vertrek van JW aansluiting is gaan zoeken bij Babette.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice voelde een bepaalde macht ten opzichte van Mirthe terwijl ze het bij Babs niet zou durven en juist 'erbij wil horen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |