Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij drinkt dan ook geen halve krat bier per dag...
Maar fris wordt nooit vergeleken met brood. Bier welquote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)
Ja, joh tuurlijk...Heeft Erik alleen opgedronken...quote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)
Nou toe maar zeg. 2 hele biertjes.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zou niet drinken (had Erik gezegd??), ze dacht dat ze pas een half biertje op had, tot Wendy haar voor ging rekenen... 2x1/2 en een hele... 2 biertjes
zei ik gister al, je kon er op wachten, gruwelijk irritant.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbel praat over zich zelf alsof ze al een half jaar niet gedronken en gerookt heeft.
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zei ik gister al, je kon er op wachten, gruwelijk irritant.
niks erger als mensen die net gestopt zijn, sommige dan
Nou ik vind het ook niet normaal om een machine voor 2 shirts te laten draaien...quote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft 2 witte shirts om te wassen en ze zet de wasmachine aan.......(niet even vragen wie er nog meer witte spullen heeft, duur 'wasje')... Isaac legt haar uit hoe ze het moet doen en Zoë roept trots dat hij het van haar heeft geleerd (maar niet even zeggen dat het wel raar is om hier een aparte was voor te draaien)
(misschien ben ik 'ouderwets zuinig' hoor, maar het viel me wel op)
Echt die Babbet......quote:Op zondag 28 mei 2023 19:35 schreef woxxel het volgende:
Babette is blij dat Wendy wat meer met mirthe doet dan kan ze wat afstand nemen en zien of ze gelijk heeft.
Maar waarin?
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook niet normaal om een machine voor 2 shirts te laten draaien...
Mirthe had het er daarnet over dat Eunice altijd wilde dat zij zweeg, maar Eunice praat nu honderduit met Babette zegt ze, en andersom ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Babbet vindt het gezellig het Eunice in de keuken.
Ik begrijp dit gedrag van een volwassen vrouw helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |