Je zit er dan altijd achter want je bent al naar binnen geweest. Je kunt niet rekken tot de regen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als je er eenmaal achter zit en je moet beide naar binnen voor inters, dan is de kans groot dat je er ook weer achter zit na de stop.
Alonso wel.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zit er dan altijd achter want je bent al naar binnen geweest. Je kunt niet rekken tot de regen.
Ja, dat is het probleem inderdaadquote:
Livery van drie auto’s in verwerktquote:Op zondag 28 mei 2023 16:06 schreef Sabata het volgende:
Ik weet niet precies wat er speciaal is aan de livery van Mclaren, lijkt me eerder op de Campos F2 autos
Ja, onafhankelijk van wat jij doet, dus dan moet je 2x stoppen.quote:
Nyck ook nog nietquote:Op zondag 28 mei 2023 16:07 schreef zalkc het volgende:
Is max nog de enige die niet gestopt heeft met de medium?
Nee:quote:Op zondag 28 mei 2023 16:07 schreef zalkc het volgende:
Is max nog de enige die niet gestopt heeft met de medium?
Max kan er wel een rondje of 10 bij optellen.quote:
Bah.quote:
+10 = nu ongeveerquote:Op zondag 28 mei 2023 16:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max kan er wel een rondje of 10 bij optellen.
Mij deed het denken aan een minardi livery uit de jaren 90quote:Op zondag 28 mei 2023 16:06 schreef Sabata het volgende:
Ik weet niet precies wat er speciaal is aan de livery van Mclaren, lijkt me eerder op de Campos F2 autos
Dan hebben ze het goed gespeeld.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Alonso gaat denk ik sowieso tot het einde door. Gewoon puur op de gok dat er een SC oid komt.
Dat werkt nietquote:Op zondag 28 mei 2023 16:09 schreef RAVW het volgende:
Max nu op full wets zetten en oproken tot slicks :-)
Heeft tijd zat
McKlaar.quote:
Valt ver terug idd.quote:
mijn ideequote:
Alonso loopt nu weer flink in.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Max zegt dat die langzaam gaat terwijl die opeens weer flink uitloopt op Alonso
Dat is al niet meer. Dus foutje ALO geweest denk ikquote:Op zondag 28 mei 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat de call bij Max ligt? Dat was een van de eerste boardradio's. dat ze de keus bij hem legde.quote:
ALonso heeft het lastiger: die is aan het inhalenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Gaat gewoon winnen nu.quote:
Ok. Ja het is een lastige keuzequote:Op zondag 28 mei 2023 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Denk dat de call bij Max ligt? Dat was een van de eerste boardradio's. dat ze de keus bij hem legde.
Regen tijdens de race is het enige wat deze race leuk maaktquote:Op zondag 28 mei 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
En Monaco is saai. Godver wat een plottwist
Als dit de spanning moet zijn kunnen we overal ook wel sproeiers langs de baan zetten die random aan gaan. Monaco is saai.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
En Monaco is saai. Godver wat een plottwist
P2.quote:
Zo hart regent het nou ook niet, dat er een weeralarm nodig isquote:
Hij geeft de enige juiste call, inters. Niks stress hij voorkomt dat het team een fout maakt.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat mag op dit moment. Blijft wel kalm verder.
hartquote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo hart regent het nou ook niet, dat er een weeralarm nodig is
zijn stem sloeg over... dat is stress... hij was bezig met de auto op de baan te houden met banden die hij al 10 rondjes niet meer wil. Dan komt een opmerking over pitten voor hard niet goed aanquote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij geeft de enige juiste call, inters. Niks stress hij voorkomt dat het team een fout maakt.
die raakte in 1 rondje 20s kwijt... dan is een pitquote:Op zondag 28 mei 2023 16:20 schreef Jane het volgende:
Nog 1 op slicks en natuurlijk is het Magnussen.
Dit is voor ons vermaak.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
die raakte in 1 rondje 20s kwijt... dan is een pit
Nog niet episch maar ik ben tevreden, uiterst vermakelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb ineens het gevoel dat dit een epische race wordt! Met Alonso als winnaar
Hartslag 200.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:22 schreef Evenstar het volgende:
onboard van Max kijken is niet goedvoor mijn hart ... ieder rondje bijna in de muur
Na een lekker zondagmiddagdutje is het nu prima iddquote:Op zondag 28 mei 2023 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog niet episch maar ik ben tevreden, uiterst vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |