Weinig? Niets!quote:Op zondag 28 mei 2023 12:43 schreef gianni61 het volgende:
die hele site heeft maar weinig met nieuws te maken
Ik herken me niet in het beeld dat geschetst wordt.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb gisteren spruitjes gegeten. Zijn er andere mensen die zich hierin herkennen?
Spruitjes? Dit is een hondenfluitje voor rechtsextremisten. Even bij mijn blauwe holmaatjes in de DM springen!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb gisteren spruitjes gegeten. Zijn er andere mensen die zich hierin herkennen?
Even serieus, is het niet het idee van het WWF om zich in te zetten voor natuurbehoud?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:17 schreef Groeneg2 het volgende:
Quote:"Het WWF is de laatste jaren veranderd van een degelijke natuurbeschermingsorganisatie in een activistische club met een eenzijdige klimaat agenda. De maat is vol: ik zeg op ... "
Bron
De blogger maakt zich druk over het steeds meer activistisch worden van het WWF. Maar de vraag is of het terecht is? Volgens mij valt het wel mee met het vermeend activisme van WWF. Ik ben benieuwd naar de meningen hier op Fok. Zijn er leden van WWF hier? Herkennen zij zich hierin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |