Als je alle eliminaties onder de loep neemt dan haal je daar een heleboel informatie uitquote:Op zondag 28 mei 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Babs nu pas de rol van de FEBO ziet
at Eunice nu alleen in de keuken staat ( en Babs heeft aangeboden te helpen) is natuurlijk wel een resultaat van haar eigen actiesquote:Op zondag 28 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
babbel gaat eunice helpen om een appelietsding te bakken straks
als ze net zo goed helpt als nu met de lunch
Ze helpt vaak zatquote:Op zondag 28 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
babbel gaat eunice helpen om een appelietsding te bakken straks
als ze net zo goed helpt als nu met de lunch
Voor mijn gevoel doet ze dat al vanaf de allereerste dag hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Mirthe is iets wat apart maar wat Babbel allemaal over haar zegt achter haar rug om. Of over iedereen eigenlijk. Gaat nergens over. Die zet zichzelf zo te kijk afgelopen week.
Ze kan veren steken wat en waar ze maar wil maar het is en blijft een lichtgewichtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
Eunice steekt zichzelf inderdaad 100 veren in dr reet
Zo goed is ze
Precies datquote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
Zolang we allemaal nog maar ff beseffen dat alle bewoners over elkaar lullen ..
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo valsquote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat
Ze doen het allemaal
De een meer dan een ander
Of de een meer op beeld dan een ander
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De een wordt meer gezien, maar ze doen het allemaal , en ook allemaal net zo vals
Iedereen lult logischerwijs over mekaar maar al de rest presenteert zichzelf NIET als de huispsycholoog (met goede intenties)quote:Op zondag 28 mei 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
Zolang we allemaal nog maar ff beseffen dat alle bewoners over elkaar lullen ..
Kan zijn dat hij niet zo is, anderzijds zien wij ook niet alles op de stream van wat zich daar afspeelt.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.
Dat mensen verschillend zijn lijkt me logisch maar ik heb van de mensen die zogenaamd niet vals zijn ergere dingen gehoord dan andersomquote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn niet allemaal net zo vals. Daar vind ik wel verschil in zitten. Bern is bijvoorbeeld niet zo vals als Babbel is.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 28 mei 2023 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Van Bern niet..quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mensen verschillend zijn lijkt me logisch maar ik heb van de mensen die zogenaamd niet vals zijn ergere dingen gehoord dan andersom
Bern is alleen vals als hij het podium heeft , lekker slapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |