Het was een quote van Babbel net maar ook mee eensquote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, en anders Wendy, harde werker en eerlijk wat ik tot nu toe gezien heb van haar.
Vind mirthe heel veelquote:Op zondag 28 mei 2023 13:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit heb ik dan gemist, als dit idd zo is dan is het idd not done!
Over het algemeen vind ik Mirthe de meest stabiele daar, en Wendy overigens ook!
Ah toch even gespiekt ondanks de 'waarschuwing'quote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef Ebinas het volgende:
Op 1 pulken ze weer aan elkaar.
Rugharen worden uit Mora getrokken
Babs weet ook dat mocht zij het tegen Mirthe moeten opnemen bij een fysieke proef, Babs al thuis is voor de proef gespeeld is.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe is uiteindelijk niet beinvloedbaar.
Op het laatste moment kan zij een move maken die je niet verwacht.
Denk dat is wat Bep nu weet
Dit dus, helemaal prima als dit met respect naar elkaar gebeurdquote:Op zondag 28 mei 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind mirthe heel veel
Maar stabiel
Totaal niet![]()
Zoveel meningen zoveel mensen
Laat maar komen zeg ik dan...quote:Op zondag 28 mei 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs weet ook dat mocht zij het tegen Mirthe moeten opnemen bij een fysieke proef, Babs al thuis is voor de proef gespeeld is.
Wil je toch een welles nietes spelletje doen?quote:
Absoluut nietquote:Op zondag 28 mei 2023 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je toch een welles nietes spelletje doen?
Isaac mocht pertinent niet vertrekken en FEBO speelde easypeasy in op de koppigheid van GJquote:Op zondag 28 mei 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
GJ zit diep bij Bep , alsof ze nog steeds niet weet waarom hij weg moest
Het is een quote van Babbel.quote:
Volgens mij is Rupert meeeters aan het verwijderen met dat schrapertjequote:Op zondag 28 mei 2023 13:21 schreef Ebinas het volgende:
Op 1 pulken ze weer aan elkaar.
Rugharen worden uit Mora getrokken
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac mocht pertinent niet vertrekken en FEBO speelde easypeasy in op de koppigheid van GJ
Ik snap niet dat Babs nu pas de rol van de FEBO zietquote:
Blijf erbij dat er in deze periode nog eentje zal gaan komen waarmee je dus meteen een duidelijk signaal afgeeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |