Ja maar een paar jaar.. ga je niet zooomaar de bak in.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff wil niet zeggen waarom maar hij moest een jaar de bak in.
Ja dat zei ik gisteren, in de keuken voordat ze gingen roken liep ze te kauwenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Gisteren had Bep een bal met kauwgum erin.
Iemand hier dacht haar al er op te zien kauwen.
Scherp gezien dus
Ja ik zag dat iemand dat gister schreef in de cos.. maar ik dacht gisterochtend van mirthe en erik te begrijpen dat er vandaag een gesprek was?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juni
Raar is dit.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij pas in juni, daar hadden ze het gisteren over ik dacht 18 juni
En ze zegt net dat mensen van mening veranderenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:51 schreef engine het volgende:
Weet je wat ik ook een bijzonder filomeen vind hier....babbel lijkt soms haar eigen woorden te verzinnen.
Langere celstraffen zijn vaak witte boorden criminaliteitquote:Op zondag 28 mei 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch de vader van een ex.
maar die had niemand vermoord.. maar wil je lang in nederland in de bak komen dan moet je toch wel heel wat uitgehaald hebben.
ja is wel een apart gesprek tussen hun.
Nee.quote:
Mooi gelakte nageltjes heeft hij. Dat wel.quote:
Ik ga geen welles nietes spelletjes spelenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi gelakte nageltjes heeft hij. Dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |