Raar excuus om je glazen niet fatsoenlijk af te wassen.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:27 schreef Watuntrik het volgende:
Is inderdaad een aparte bezigheid dat elkaar afbekken in de kroeg... Was schering en inslag als de glazenwasser niet had opgelet dat je als barman wel eens de klacht krijgt "Er zit lippenstift op mijn glas!"![]()
![]()
Uiteraard geef je dan even een nieuw drankje in een extra schoon glaasje, zo hoort dit nu eenmaal... En dan stonden ze 5 minuten later met iemand die ze net een uurtje kennen elkaar de tong achter in de keel te duwen, elkaar uit de bek te vreten en lichaamssappen te delen.![]()
![]()
Koekiedent!?
Waar lees je dat excuus?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:41 schreef PiyeReloaded het volgende:
Raar excuus om je glazen niet fatsoenlijk af te wassen.
Dat zou voor mij niets uitmaken. Zoenen is de start van de opwinding. Als iemand zo slecht zoent, dan zal er echt geen opwinding komen.. integendeel.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:29 schreef einzeinz het volgende:
Misschien kan ie niet zoenen maar hij is een beest in bed die je 9/10 een vaginaal orgasme heeft met zijn knakworst.
Althans dat is toch in mijn geval wel zo
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:17 schreef TornadoDK het volgende:
Als hij tekeer gaat als een wasmachine kun je hem beter iets zuidelijker te werk stellen.
Ik denk dat er vaker gesproken zal worden van vrijstelling van dienst.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:17 schreef TornadoDK het volgende:
Als hij tekeer gaat als een wasmachine kun je hem beter iets zuidelijker te werk stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |