Die grap wou ik ook maken. Amateur, niet eens gewoon de hele plas leegpompen voor je tel. Dan ben je toch geen manquote:
Het zijn grindgaten, die kunnen wel 50 meter diep zijn. Daar zitten allerlei hele rare onderstromen in, en je kunt gedesoriėnteerd raken omdat je de bodem niet kan zien.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat er onder water gebeurd is.
Als hij gewoon kon zwemmen.
Dat meer is misschien tientallen meters diep. Dus die zal te ver beneden gedoken zijn en had geen adem meer over of zo.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat er onder water gebeurd is.
Als hij gewoon kon zwemmen.
"Slechts" een meter of 10, lees ik als ik even google. Maar goed, dat is nog steeds geen kattenpis. En bovendien in Nederland, dus donker, modderig en vaak vrij fris. Het is bepaald geen kristalheldere zee zoals in Z.O.-Aziė of Oceaniė.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat meer is misschien tientallen meters diep. Dus die zal te ver beneden gedoken zijn en had geen adem meer over of zo.
Edit: Janneke141 was me voor.
Misschien kramp, dan is het meestal game over, al kan je nog zo goed zwemmen.quote:Op zondag 28 mei 2023 06:28 schreef Cockwhale het volgende:
Hij was vergeten dat ie niet kon zwemmen?
Vraag je je inderdaad af waarom hij niet meteen opgegeven heeft en direct weer naar boven is gezwommen. Alsof je in dat soort troebel water je telefoon terug gaat vinden.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:49 schreef xpompompomx het volgende:
En bovendien in Nederland, dus donker, modderig
Gast was zat.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vraag je je inderdaad af waarom hij niet meteen opgegeven heeft en direct weer naar boven is gezwommen. Alsof je in dat soort troebel water je telefoon terug gaat vinden.
Ik denk dat ie verdronken is. Maar ja, je weet natuurlijk ook niet wat daar allemaal in het water zit.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd naar de reden dat de man niet meer boven water kwam.
ja maar wat gebeurde er met de man onder water dat die niet meer boven water is gekomen? Wat heeft hem tegengehouden?quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verdronken is. Maar ja, je weet natuurlijk ook niet wat daar allemaal in het water zit.
[ afbeelding ]
Kramp volgens sbs6.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja maar wat gebeurde er met de man onder water dat die niet meer boven water is gekomen? Wat heeft hem tegengehouden?
dat is wel heel toevallig dat precies op dat moment je kramp krijgtquote:
Limburgse haaien zijn lief hoor, die zijn gewoon katholiek opgevoed.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verdronken is. Maar ja, je weet natuurlijk ook niet wat daar allemaal in het water zit.
[ afbeelding ]
Geen idee. Heb wel eens kramp gehad, zwemmend, maar ben nooit met kleding aan gaan zwemmen.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is wel heel toevallig dat precies op dat moment je kramp krijgt
Die blijft drijven door alle gebakken lucht.quote:
Vertel mij wat over Limburgquote:Op zondag 28 mei 2023 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
Limburgse haaien zijn lief hoor, die zijn gewoon katholiek opgevoed.
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vertel mij wat over Limburg![]()
Dit hele forum staat vol met topics over Limburg
Donny M, Jos B., Thijs H. voor jullie zal het misschien wel gewenning zijn.quote:
quote:
quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat er allerlei chauvinistische Limburg adoratietopics waren of zo.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Donny M, Jos B., Thijs H. voor jullie zal het misschien wel gewenning zijn.
[..]
[..]
Ik ga de topics er even niet bij zoeken.
Geen Nederlander dus.quote:Op zondag 28 mei 2023 06:28 schreef Cockwhale het volgende:
Hij was vergeten dat ie niet kon zwemmen?
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:29 schreef Alarmonoff het volgende:
Hij had het hart (of dronken?) om in het water te springen voor de telefoon van een familielid, maar het kwam in niemand op om achter hem te springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |