abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 28 mei 2023 @ 01:15:15 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209309952
Asielzoekers is 'n wereldwijd probleem, hoe zou jij dit oplossen ivm woningtekort in bijv. Nederland en andere landen die asielzoekers opvangen.

Ik heb 'n wild idee, het is natuurlijk fantasie maar 't ziet er als volgt uit:

We zoeken 'n gebied op de wereld waar we 'n grote stad kunnen stichten.
Stel je voor, 'n uithoek, bijv. Alaska, of 'n gebied in Rusland of Australië.
Het moet 'n gebied zijn waar menselijke bewoning mogelijk is.
We stichten daar 'n stad, met prefabwoningen, snelbouwwoningen, containerwoningen.
We regelen supermarkten, brandweer, politie en scholing.
Asielzoekers/vluchtelingen gaan daar wonen, de enige vereiste is dat ze 'n opleiding moeten volgen,
ze moeten naar school, educatie volgen, zodat ze uitzicht hebben op werk zodat ze in de toekomst
zelf 'n land kunnen kiezen waar ze willen wonen en werken.
En natuurlijk de optie dat ze in die stad kunnen blijven wonen en dat het als 't ware 'n multiculturele stad
wordt waar vluchtelingen/asielzoekers uit de hele wereld kunnen worden opgevangen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209310036
Asielzoekers opsplitsen in economische gelukszoekers en vluchtelingen.
De economische gelukszoeker komt alleen, is altijd man.
Geen onderscheid maken in afkomst van de economische gelukszoekers.

De gelukszoeker de normale lange procedure in Ter Apel laten doorlopen. Kamperen op het veld aldaar incluis.
De vluchteling sneller door de asielprocedure laten lopen, zodat de meegereisde kinderen zo spoedig mogelijk onderdak hebben.

Heel het dorp Ter Apel voorzien van CCTV camera's en een zestal politie surveillance wagens met complete uitrusting permanent laten rondrijden, zodat het openbaar geweld door de economische gelukszoeker een halt kan worden toegeroepen.
Google is your friend, abuse your friends
  VIVA zondag 28 mei 2023 @ 01:45:15 #3
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_209310089
Blokkeren aan de Europese grens, daar opvangen...vervolgens onderscheid maken tussen economische vluchtelingen en "echte" levensbedreigende vluchtelingen (lees 90% zijn economische vluchtelingen)

Het is allemaal niet zo moeilijk en gegarandeerd dat het binnen 5 jaar dit het beleid gaat worden, maar helaas moet het eerst een puinzooi worden voordat de goede richting eindelijk wordt gekozen, beetje aanranding en verkrachting hier en daar voordat wordt geaccepteerd dat de verschillende culturen gewoon niet matchen, maar woo mee wokeism we kunnen geen culturen cancelen....De weekdieren die zich vastlijmen aan een random snelweg moeten eerst niet meer serieus genomen worden voordat we stabiel/rationeel buitenland beleid kunnen voeren...
What lies behind makes no sense in my mind
  zondag 28 mei 2023 @ 01:55:16 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209310110
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2023 01:31 schreef Metalfrost het volgende:
Asielzoekers opsplitsen in economische gelukszoekers en vluchtelingen.
De economische gelukszoeker komt alleen, is altijd man.
Geen onderscheid maken in afkomst van de economische gelukszoekers.
dat is 'n heel goed idee, maar, ik zou die economische gelukzoeker wel serieus nemen en bijv. verplicht onderwijs te laten volgen zodat hij 'n vak leert en zich op de arbeidsmarkt kan aanbieden.

zo'n gelukszoeker komt vaak uit 'n derde wereld land waar men nauwelijks kans op educatie heeft, veel kans dat de asielzoeker educatie met beide handen aangrijpt zodat de wereld voor hem open ligt met 'n diploma en zicht op werk.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 28 mei 2023 @ 01:57:41 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209310116
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 01:45 schreef cosmosis het volgende:
(lees 90% zijn economische vluchtelingen)
als we die nou eens scholing aanbieden zodat men zich kan voorbereiden op de internationale arbeidsmarkt.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209310192
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 01:55 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dat is 'n heel goed idee, maar, ik zou die economische gelukzoeker wel serieus nemen en bijv. verplicht onderwijs te laten volgen zodat hij 'n vak leert en zich op de arbeidsmarkt kan aanbieden.
We hebben de enorme krapte in de woningmarkt onder andere te danken aan de economische gelukszoeker die zijn familie laat nareizen op het moment dat hij een woning krijgt toegewezen.
De voortgang hiervan moet je vertragen om de lijn weer gelijk te trekken met de burger en eerlijke kansen te gunnen voor de autochtone woningzoeker.
Daarom ook de CCTV's overal in Ter Apel en de surveillerende politiewagens met complete uitrusting. Want met dit plan wordt het nog veel drukker bij het aanmeldcentrum.

quote:
zo'n gelukszoeker komt vaak uit 'n derde wereld land waar men nauwelijks kans op educatie heeft, veel kans dat de asielzoeker educatie met beide handen aangrijpt zodat de wereld voor hem open ligt met 'n diploma en zicht op werk.
Die lui komen hier om een uitkering te trekken. Dat is de énige reden.
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 28 mei 2023 @ 11:16:07 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209312152
Deens model.
Opvang buiten Nederland dus.

Zo kun je alleen de mensen waar niets mis mee is hierheen halen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 mei 2023 @ 11:18:14 #8
338319 ZarB
Piña colada
pi_209312171
Terugsturen als dat nodig is, ook al werkt het land van herkomst niet mee. Alleenstaande veiligelanders sowieso weigeren. Bij 1 overtreding: terug. Geen nareizigers.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_209312206
Ik zou Vinex woonwijken aanleggen in heel Afrika zodat de mensen daar ook huizen hebben ipv alleen junglehutten
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209312940
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 11:20 schreef nils_22 het volgende:
Ik zou Vinex woonwijken aanleggen in heel Afrika zodat de mensen daar ook huizen hebben ipv alleen junglehutten
...en ook meer van die projecten waarin ze zelf leren om voedsel te verbouwen.


  zondag 28 mei 2023 @ 18:34:15 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209318698
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 11:16 schreef Harvest89 het volgende:
Deens model.
Opvang buiten Nederland dus.

Zo kun je alleen de mensen waar niets mis mee is hierheen halen.
hoe doen de Denen dat ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 28 mei 2023 @ 18:34:56 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209318714
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:34 schreef sturmpie het volgende:

[..]
hoe doen de Denen dat ?
Volgens mij hadden ze een plan om vluchtelingen/asielzoekers buiten Europa op te vangen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 mei 2023 @ 18:35:54 #13
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209318735
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Volgens mij hadden ze een plan om vluchtelingen/asielzoekers buiten Europa op te vangen.
goed plan, maar hoe doen ze dat ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209318826
Ik zou het in NL zo onaantrekkelijk mogelijk maken voor EU-burgers (buiten Nlers om) om hier te blijven of om hierheen te gaan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 29 mei 2023 @ 15:07:43 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_209327832
Opvang en aanvragen in de regio.
Alles wat illegaal binnenkomt meteen oppakken en terugsturen in een zeecontainer.
Binnenlands asieltuig oppakken, biometrische data opslaan en in een Europese databank opslaan.
De marine alle wateren actief laten afzoeken naar dobbersloebers, oppakken, terug op het strand zetten en het bootje opblazen.
Status intrekken, asiel moet per definitie tijdelijk worden.
Toegelaten asielzoekers verplicht onbetaald laten werken.

Moet je eens kijken hoe snel dit afgelopen is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 29 mei 2023 @ 15:09:51 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_209327849
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 11:20 schreef nils_22 het volgende:
Ik zou Vinex woonwijken aanleggen in heel Afrika zodat de mensen daar ook huizen hebben ipv alleen junglehutten
Willen ze niet.

Stel je stuurt daar een tractor naartoe, dan is die binnen een maand kaalgestript en verkocht als onderdelen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_209329150
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Willen ze niet.

Stel je stuurt daar een tractor naartoe, dan is die binnen een maand kaalgestript en verkocht als onderdelen.
de groot landeigenaren weten namelijk niet wat ze ermee moeten, want die hebben er al meerdere
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 29 mei 2023 @ 19:17:06 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_209330058
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
de groot landeigenaren weten namelijk niet wat ze ermee moeten, want die hebben er al meerdere
Ik heb het dan ook over de lokale boerenlul.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_209331385
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook over de lokale boerenlul.
die hebben niks aan een traktor, hun land is daarvoor te klein.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator maandag 29 mei 2023 @ 20:47:56 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_209331444
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 20:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die hebben niks aan een traktor, hun land is daarvoor te klein.
Ons land is te klein om iedereen op te vangen.
pi_209331869
Zoveel mogelijk in eigen regio opvangen.

En 2 strikes is OUT!, sowieso binnen 10 jaar na aankomst in NL en dan doel ik natuurlijk niet op een boete voor iets kleins maar de betere zaken!
Just say hi!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')