Zo ontzettend jammer dat het weer iemand uit die groep gaat wordenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan bep weer heel de tijd boven zitten kleppen en niks doen
Het is inderdaad een droge dorre bende op zijn hoofd.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Jeff een droge bos haar op zijn hoofd,
als bep in juni niet wil , moet ze ook niet voor juli gaanquote:Op zondag 28 mei 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die wordt dan weer co-manager en voor de gezel er boven bij
zal ze volgende maand wel gaan voor het managerschap
Wel jammer want hij heeft best een mooie bos haarquote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een droge dorre bende op zijn hoofd.
Wacht Bern nog steeds tot juni?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dat het weer iemand uit die groep gaat worden
Dan ben je zeker voor een finale plaats als je in juli gaat voor managerquote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bep in juni niet wil , moet ze ook niet voor juli gaan
denk ook dat ze voor zekerheid gaat en nog een maandje door wil schuiven..quote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
Juni is volgende maand en dan wil de grote groep Moraimaquote:
hoop maar is ijdele hoop vrees ik dat bep eruit gaatquote:Op zondag 28 mei 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk ook dat ze voor zekerheid gaat en nog een maandje door wil schuiven..
Mooi hoe Bern daar zo stug aan vol blijft houden.quote:
Er zijn er meer die voor de laatste maanden gaan.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zie ik vooralsnog niet eruit gaan..quote:Op zondag 28 mei 2023 11:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop maar is ijdele hoop vrees ik dat bep eruit gaat
Hij heeft van zichzelf volgens mij al droog haar en dan ook nog eens die blondeert erop, dan krijg je deze dorre boel.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer want hij heeft best een mooie bos haar
Denk dat dat kleuren hem geen goed heeft gedaan.
bern had er samen met sas plannetje voorquote:Op zondag 28 mei 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi hoe Bern daar zo stug aan vol blijft houden.
die heb ik al vaker zien stranden die plannetjes van hunquote:Op zondag 28 mei 2023 11:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern had er samen met sas plannetje voor
Moeten ze dan gaan wachten tot ze er uit gestemd worden? Er valt nog een aardig bedrag te winnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heb ik al vaker zien stranden die plannetjes van hun![]()
maar wel uuuuren erover babbelen in de kas of wandeling met jap
ging over manager worden , e ja als niet iedereen meewerkt strand een planquote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heb ik al vaker zien stranden die plannetjes van hun![]()
maar wel uuuuren erover babbelen in de kas of wandeling met jap
tuurlijk niet maar het lijken vaak van die kansloze plannen waar ze dan uuuuren , in herhaling, over aan het praten zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten ze dan gaan wachten tot ze er uit gestemd worden? Er valt nog een aardig bedrag te winnen.
Jammer dat die andere groep zo bepalend isquote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten ze dan gaan wachten tot ze er uit gestemd worden? Er valt nog een aardig bedrag te winnen.
Je hebt juli nogquote:Op zondag 28 mei 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
morrie vraagt als zij manager wordt of brabbel dan mee naar boven gaat
is weer een maand co manager
brabbel rekent uit dat morrie het sowieso wordt door de grote van hun groepje
morrie heeft er echt zin. nu is alles makkelijk
brabbel heeft gezegd achter; ik laat het gaan.. want morrie is zo'n speciaal karakter
brabbel wil dus nu geen manager meer worden maar gunt het morrie
Omdat we al maanden naar de bro show kijken. En ja, ik hoop al maanden dat daar een keer verandering in komt.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar het lijken vaak van die kansloze plannen waar ze dan uuuuren , in herhaling, over aan het praten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |