Hebben ze samen geslapen?quote:Op zondag 28 mei 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Marciano zijn nog helemaal niet in beeld geweest.
Het is zondag. Er is niemand.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:24 schreef pingu66 het volgende:
Zoë is vandaag vrij zegt ze . Ik hoop dat de febo er ff wat mails en berichten in gooit.
Geen idee.quote:
Wie weetquote:Op zondag 28 mei 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Complottheorie: Babette heeft een privacy deal afgesloten met de febo in ruil voor het stoppen met roken en drinken.
Om te friemelen off cam met Tiano?quote:Op zondag 28 mei 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Complottheorie: Babette heeft een privacy deal afgesloten met de febo in ruil voor het stoppen met roken en drinken.
quote:Op zondag 28 mei 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
zijn ze weer in het zwarte magie boek van morrie aan het lezen
(dromen verklaar boek)
het is de laatste dagen saai op de streams.. kijk ook steeds minderquote:Op zondag 28 mei 2023 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
En andere stream ping pong ..![]()
Ik zit al minuten te denken waarom zit ik hier te staren naar streams.
Ga naar je eigen leven.![]()
![]()
Ik kijk straks wel weer.
Wat een onsamenhangend verhaal is datquote:Op zondag 28 mei 2023 10:24 schreef Ebinas het volgende:
https://eenjaarvanjeleven(...)9QDkDbLmSjBjFMogcDG4
kan bep weer heel de tijd boven zitten kleppen en niks doenquote:Op zondag 28 mei 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
morrie vraagt als zij manager wordt of brabbel dan mee naar boven gaat
is weer een maand co manager
brabbel rekent uit dat morrie het sowieso wordt door de grote van hun groepje
morrie heeft er echt zin. nu is alles makkelijk
brabbel heeft gezegd achter; ik laat het gaan.. want morrie is zo'n speciaal karakter
brabbel wil dus nu geen manager meer worden maar gunt het morrie
ja die wordt dan weer co-manager en voor de gezel er boven bijquote:Op zondag 28 mei 2023 11:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan bep weer heel de tijd boven zitten kleppen en niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |