zot zijn doet geen pijn , maar het zijn de kurenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. brabbel die een man wil hebben en daar moet morrie de aspirant manager dan voor zorgen
Grappig dat Jeff daar van houdt ( bijv. Jezus Christus superstar) niet verwacht!quote:Op zondag 28 mei 2023 11:28 schreef engine het volgende:
Jeff en Bern in een gesprek over films en theater. Dingen waar hun beide meer verstand van hebben want ik kan het niet goed volgen.
Ik had het eigenlijk wel verwacht want hij is vaak wel enthousiast over muziek en films. Grappig dat ze elkaar daar in vinden.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Grappig dat Jeff daar van houdt ( bijv. Jezus Christus superstar) niet verwacht!
ze hebben mss veel gemeen in echte levenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel verwacht want hij is vaak wel enthousiast over muziek en films. Grappig dat ze elkaar daar in vinden.
Echt he, Jeff zong What's the buzz uit die musical, zooooooo gaaf..quote:Op zondag 28 mei 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Grappig dat Jeff daar van houdt ( bijv. Jezus Christus superstar) niet verwacht!
quote:
dus het is al besloten dat mori manager wordt zeg maarquote:Op zondag 28 mei 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. brabbel die een man wil hebben en daar moet morrie de aspirant manager dan voor zorgen
Maar Jesus christ superstar is nog wat anders dan bijv de blues brothersquote:Op zondag 28 mei 2023 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel verwacht want hij is vaak wel enthousiast over muziek en films. Grappig dat ze elkaar daar in vinden.
Dat mens spoort niet hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 11:45 schreef engine het volgende:
Zoë suggereert dat Ice en zijn vriendin misschien wel een open relatie hebben. Of samen naar een club gaan.
Die twee allebei nietquote:
Daar heb je wel een puntquote:
zo goed als zeg maarquote:Op zondag 28 mei 2023 11:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
dus het is al besloten dat mori manager wordt zeg maar
quote:Op zondag 28 mei 2023 11:45 schreef engine het volgende:
Zoë suggereert dat Ice en zijn vriendin misschien wel een open relatie hebben. Of samen naar een club gaan.
ja daar lijkt het nu wel op neer te komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
dus het is al besloten dat mori manager wordt zeg maar
aub weer geen stelling om peuken he , nee de heren kochten liever sieradenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Rupi en imma hebben gerñ budget meer om sigaretten te kopen
quote:Op zondag 28 mei 2023 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babette wil weer een nieuwe zalando stelling. Stelletje aasgieren
Die komt er wel, merknaam wordt bewust benoemd, dus de febo krijgt alles gratis met misschien geld toe, en de uit te keren bedrag voor de winnaar gaat omlaag.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babette wil weer een nieuwe zalando stelling. Stelletje aasgieren
Ja zalando is de grootste sponsor volgens mijquote:Op zondag 28 mei 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die komt er wel, merknaam wordt bewust benoemd, dus de febo krijgt alles gratis met misschien geld toe, en de uit te keren bedrag voor de winnaar gaat omlaag.
Hier ook zo te zien...quote:Op zondag 28 mei 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zalando is de grootste sponsor volgens mij
En de Jumbo.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zalando is de grootste sponsor volgens mij
Ja wie weet.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Bern niet iedere dag om 8.30 uur opstaan.
Och jee ja wat een ellende voor hem.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij hield toch ook maar vol met die 48 uur niet slapen
Springt ze nou met zender en al in het zwembad?quote:
Maar Jesus christ superstar is nog wat anders dan bijv de blues brothersquote:Op zondag 28 mei 2023 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaa ik ken ook die hele musical uit mijn hoofd.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, Jeff zong What's the buzz uit die musical, zooooooo gaaf..![]()
![]()
Ja ook imi iddquote:Op zondag 28 mei 2023 11:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook bij ima.. daar komt ook , vind ik dan, bijna niks uit.
en als er al wat uitkomt dan gaat rupie er vaak meteen overheen.
zoals gister bij de toetjes garneren, ima deed een koekje in het ijs stoppen maar dat volgens rupie niet goed , werd er meteen uit getrokken en liet ima zien hoe het wel moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |