Ja dat was omdat Jeff zei dat ie weg ging.1as achter bij rokers hok.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Jeff toen weg zou gaan?
Denk dat dat vanuit Bep zelf komt, geschrokken van beelden of van horen zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan is het toch opmerkelijk dat een ander ineens op haar gedrag moet gaan letten vwb roken en drinken belachelijk! en trouwens te laat we weten hoe het zit.
Weet niet of dit over Bep gaat, maar die was voornemens om per 1 juni te stoppen.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
En we gaan het weer krijgen vandaag hoor, "ben jij nog niet gestopt met roken, ik al een dag en het is een makkie"
voel mezelf al zoveel beter.....
en dat gezuip wordt het ook niet beter van (zoals sommigen hier doen) je staat zoveel frisser op als je het niet doet....
we kunnen er op wachten...
ben alleen benieuwd hoelang het goed gaat
Kan natuurlijk ook vrij subtiel zijn gegaan.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
pas vanaf 1 juni stopt ze met roken, en al zou ze er opaangesproken zijn door k5 over haar rook en zuipgedrag hoe ze overkomt naar buiten , vind ik het niet kunnen dat er haar op wijzen
te laatquote:Op zondag 28 mei 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Bep zich nu beseft ( nu het nog 100 dagen is) dat ze eigenlijk een jaar van haar leven alleen maar gekletst heeft met iedereen en gerookt en gedronken.
Geen manager,niet gekookt weinig extra corvee geen evenement georganiseerd .
Nu wil ze dat allemaal in halen.
Dit doet hij al vanaf het begin ergens toen de tuin leeg was.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:34 schreef Ebinas het volgende:
Mss geen ruimte genoeg buiten, maar anders zou ik lekker buiten naar zuurstof happen
[ afbeelding ]
Zonde, maar goed hij beweegt iig intensiefquote:Op zondag 28 mei 2023 09:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit doet hij al vanaf het begin ergens toen de tuin leeg was.
Dat aantikken ookquote:Op zondag 28 mei 2023 09:34 schreef Ebinas het volgende:
Mss geen ruimte genoeg buiten, maar anders zou ik lekker buiten naar zuurstof happen
[ afbeelding ]
Lekker douchen voor Janetquote:Op zondag 28 mei 2023 09:37 schreef Ebinas het volgende:
Lekker anders wakker worden
(Janet)
[ afbeelding ]
Wie duikt hier het water in?quote:Op zondag 28 mei 2023 09:37 schreef Ebinas het volgende:
(Janet)
[ afbeelding ]
Heel die trap kapot.( of door het bad heen) Ik denk niet dat het de bedoeling is om daar af te duikenquote:Op zondag 28 mei 2023 09:37 schreef Ebinas het volgende:
(Janet)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |