Ja dat begrijp ik werkelijk niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog erger is het als je als man met vrouw en kinderen dit toelaat
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het stiekem wel leuk, aandacht van Zoë Hij zit bijna hele dagen bij haar
Dat heeft hij al een paar dagen niet gedaan. Of het is niet in beeld geweest. Dat kan ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed, voorlopig ligt nog iedereen te slapen zo te zien.
Nog geen lampen aan. Uitslapen en dan buiten in de zon gaan hangen of kaarten.
Eunice zal zo haar oefeningen doen en Erik misschien zijn hardloop heen en weertje
Dat typte ik gisteren dus ook al. Dat hij niet verder nadenkt.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik werkelijk niet.
Dit moet toch zeer doen om aan te zien lijkt mij voor het thuisfront
Dat soort dingen doet hij vaak. Of even een hand over haar rug laten glijden. Of zoals laatst dat gifje liet zien even over haar duim strelen als hij wat van haar aanpakt.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Gisteravond liep Zoe door de loods en Isaac liep achter haar en deed zijn armen om haar heen en schudde haar een beetje speels heen en weer en toen weer lachend los laten en de andere kant oplopend.
Precies dat.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
eens en wat @:Dotteke net schrijft, hij vindt die aandacht maar wat leuk denk ik.
Ice vind ik sws een grote flapdrol en niet sterk.
Hij praat , aangeleerd sterk (sterk denkt hij ook nog).
Pist nog even tegen boom, waar anderen net voor hem langs zijn geweest.
Maar heeft werkelijk niets waarvan ik onder de indruk zou zijn.
Zelfs een eigen mening ontbreekt, het is papegaaien wat hij doet
En dat past ook wel weer bij een "geile aai'" over zijn bol maar wat leuk vinden.
Beide is saaiquote:Op zondag 28 mei 2023 08:21 schreef Ebinas het volgende:
Een paar keer een korte switch naar een wakkere Eunice, maar daarna weer snel terug naarstreams
Was dat niet omdat Jeff toen weg zou gaan?quote:Op zondag 28 mei 2023 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies dat.
Op mijn netvlies staat nog dat Isaac, na vertrek van Martin, huilend achter de loods stond.
Hij stond echt te snikken. Was raar om te zien.
klopt, na het vertrek van Kim en Jeff het niet meer zag zittenquote:Op zondag 28 mei 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Jeff toen weg zou gaan?
was bij jef , niet bij martin , en ice gebruikt jef gewoon om zijn stemquote:Op zondag 28 mei 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 28 mei 2023 08:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
was bij jef , niet bij martin , en ice gebruikt jef gewoon om zijn stem
Dagje geen Zoe vind ik ook niet ergquote:Op zondag 28 mei 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag, een dagje zonder Babette zou wel fijn zijn.
Ik weet het niet precies. Ik las hier commentaar dat Isaac zijn groepje die hem naar de overwinning zou brengen uit elkaar zag vallen en dat hij daarom stond te janken ( gefrustreerd)quote:Op zondag 28 mei 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
dan is het toch opmerkelijk dat een ander ineens op haar gedrag moet gaan letten vwb roken en drinken belachelijk! en trouwens te laat we weten hoe het zit.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier blijkt ook wel uit hoe dom ze is.
Als je jezelf zo voor kijkend Nederland neerzet.
Als een goedkope ......... je opdringen aan een man met vrouw en kinderen
Dan gaan ze van in bed liggen in de zon liggenquote:Op zondag 28 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ze mogen nu wel wakker worden hoor. Het is 9 uur en ze gingen gisteravond vroeg naar bed en de zon schijnt.
Gisteren zat ze nog te rokenquote:Op zondag 28 mei 2023 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
En we gaan het weer krijgen vandaag hoor, "ben jij nog niet gestopt met roken, ik al een dag en het is een makkie"
voel mezelf al zoveel beter.....
en dat gezuip wordt het ook niet beter van (zoals sommigen hier doen) je staat zoveel frisser op als je het niet doet....
we kunnen er op wachten...
ben alleen benieuwd hoelang het goed gaat
pas vanaf 1 juni stopt ze met rokenquote:
bep is zo al niet doen met roddelen en stoken word nog erger danquote:Op zondag 28 mei 2023 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
En we gaan het weer krijgen vandaag hoor, "ben jij nog niet gestopt met roken, ik al een dag en het is een makkie"
voel mezelf al zoveel beter.....
en dat gezuip wordt het ook niet beter van (zoals sommigen hier doen) je staat zoveel frisser op als je het niet doet....
we kunnen er op wachten...
ben alleen benieuwd hoelang het goed gaat
Ze staat toch voor eeuwi g zo op internet gaat nooit meer wegquote:Op zondag 28 mei 2023 09:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
pas vanaf 1 juni stopt ze met roken, en al zou ze er opaangesproken zijn door k5 over haar rook en zuipgedrag hoe ze overkomt naar buiten , vind ik het niet kunnen dat er haar op wijzen
Oh zou ook zomaar kunnen, misschien nog wel ergens een filmpje van te vinden?quote:Op zondag 28 mei 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik las hier commentaar dat Isaac zijn groepje die hem naar de overwinning zou brengen uit elkaar zag vallen en dat hij daarom stond te janken ( gefrustreerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |