Ik zie daar niet zo snel verandering in komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat we al maanden naar de bro show kijken. En ja, ik hoop al maanden dat daar een keer verandering in komt.
Ben er ietwat bang voor dat sas zich er dan heeel erg mee bemoeit.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Over Bern gesproken...........
Het is jammer dat Bern zo rustig is en daardoor niet op valt.
Vind hem persoonlijk voor de streams ook niets aan, maar volgens mij is hij echt de enige die ik nog niet heb horen roddelen/kwaadspreken oid.
Behalve dan Sas daarover wel aanhoren en zich er niet over uiten (ook weer jammer).
Maar er zit buiten zijn zelfbedachte spelletjes weinig initiatief in.
Dus wie weet als manager dat hij meer kan laten zien.
Ben ik wel vrij zeker van.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben er ietwat bang voor dat sas zich er dan heeel erg mee bemoeit.
En hem dan wat overschaduwd. Maar we gaan het zien als hij al manager kan / mag worden
denk dat bern buiten zo isquote:Op zondag 28 mei 2023 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Over Bern gesproken...........
Het is jammer dat Bern zo rustig is en daardoor niet op valt.
Vind hem persoonlijk voor de streams ook niets aan, maar volgens mij is hij echt de enige die ik nog niet heb horen roddelen/kwaadspreken oid.
Behalve dan Sas daarover wel aanhoren en zich er niet over uiten (ook weer jammer).
Maar er zit buiten zijn zelfbedachte spelletjes weinig initiatief in.
Dus wie weet als manager dat hij meer kan laten zien.
dat denk ik niet , mss samen beslissen ,quote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben er ietwat bang voor dat sas zich er dan heeel erg mee bemoeit.
En hem dan wat overschaduwd. Maar we gaan het zien als hij al manager kan / mag worden
Hij heeft tenminste wat dingen zelf bedacht en uitgevoerd en dus initiatief getoondquote:
hij hield toch ook maar vol met die 48 uur niet slapenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Bern niet iedere dag om 8.30 uur opstaan.
Ingesteld als nieuwe wallpaperquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
GATVER hij staat die bak leeg te vreten met zijn vinger..........bah dat geluid ook
[ afbeelding ]
Het leek er wel opquote:Op zondag 28 mei 2023 11:20 schreef Charmian het volgende:
heeft ze nu zelfbruiner op d'r gezicht gedaan? anyways ze ziet er niet uit, zoe bedoel ik
Ja maar dat heb ik ook bij ima.. daar komt ook , vind ik dan, bijna niks uit.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben ik wel vrij zeker van.
Zou wel eens meer van die jongen willen zien.
Toneelstukjequote:Op zondag 28 mei 2023 11:37 schreef Charmian het volgende:
wat is dat nou weer voor raar gesprek babs/mori?
ja.. brabbel die een man wil hebben en daar moet morrie de aspirant manager dan voor zorgenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:37 schreef Charmian het volgende:
wat is dat nou weer voor raar gesprek babs/mori?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |