abonnement Unibet Coolblue
pi_209303077
Beste FOK mannen waaronder de beruchte @iamredleader die mij veelal vragen over dit onderwerp stelt, wij meisjes/vrouwen menstrueren elke maand, dat was jullie bekend. Dit duurt gemiddeld 4 t/m 7 dagen, verschilt per persoon. Het is hels. SMERIG, GOOR, je moet je voorstellen dat je in bed ligt en voortdurend iets voelt lekken 🤢🤮

Nu denken jullie vast, ach dat weekje lijden per maand, 3 weken feest. NIETS IS MINDER WAAR. Exact 3 weken geleden eindigde mijn ongesteldheid, 14 dagen later, dus vorige week zaterdag zag ik ineens wat bloed. Lichtroze. Maandag begon ik me nat te voelen, woensdag kreeg ik pijn in mijn heupen...en nu hoor ik eigenlijk te menstrueren, maar er gebeurt NIETS. Wel nog steeds voortdurend gevoel dat ik bloed, maar op wat lichtroze en soms niets na gebeurt er niets. Helaas door het natte gevoel heb ik maandverband aan + mijn heupen doen zoveel pijn dat ik nauwelijks kon slapen. Sterker nog: Ik ging zowat dood van de pijn bij het opstaan.

DIT HEET PMS = PRE MENSTRUEEL SYNDROOM, normaal heb ik dit 3 dagen voor de menstruatie, maar nu dus al 7 dagen, en ja dat kan gewoon. Met andere woorden, stel dat ik maandag pas echt begin te menstrueren, zit ik ongeveer 15 dagen in zak en as.

Dan denk je: Later komt de menopauze en is deze ellende voorbij...oh wacht:

Door de vermindering van de oestrogeenproductie verandert er tijdens de overgang veel in uw lichaam. Hierdoor kunnen klachten optreden zoals:

onregelmatig bloedverlies;
opvliegers;
slecht slapen;
spier­- en gewrichtspijn;
stemmingswisselingen;
geen zin in vrijen;
depressieve buien;
hoofdpijn.

EN DIT IS NIET EEN WEEK OF 2 WEKEN....DAT IS WAARSCHIJNLIJK DAGELIJKS 😵😱

Wat is vrouw zijn toch stom.
pi_209303208
Gelukkig ben je geen vrouw, dus klacht ongegrond.
  zaterdag 27 mei 2023 @ 16:13:20 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209303238
Waarschijnlijk ben je zwanger en was het een innestelingsbloeding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209303258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 16:11 schreef streamjohan het volgende:
Gelukkig ben je geen vrouw, dus klacht ongegrond.
Dit

@Plompzakker kom er maar in _O_
  zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:13 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_209303265
-nee-

[ Bericht 92% gewijzigd door SwJ op 27-05-2023 16:15:47 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_209303286
Je weet altijd zo lekker gedetailleerd hele epistels over jouw ongesteldheid te schrijven, hnnggg zo aantrekkelijk 😍 DM me bby.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zaterdag 27 mei 2023 @ 23:29:14 #7
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_209309128
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 16:06 schreef jarajosefff het volgende:
Beste FOK mannen waaronder de beruchte @:iamredleader die mij veelal vragen over dit onderwerp stelt, wij meisjes/vrouwen menstrueren elke maand, dat was jullie bekend. Dit duurt gemiddeld 4 t/m 7 dagen, verschilt per persoon. Het is hels. SMERIG, GOOR, je moet je voorstellen dat je in bed ligt en voortdurend iets voelt lekken 🤢🤮

Nu denken jullie vast, ach dat weekje lijden per maand, 3 weken feest. NIETS IS MINDER WAAR. Exact 3 weken geleden eindigde mijn ongesteldheid, 14 dagen later, dus vorige week zaterdag zag ik ineens wat bloed. Lichtroze. Maandag begon ik me nat te voelen, woensdag kreeg ik pijn in mijn heupen...en nu hoor ik eigenlijk te menstrueren, maar er gebeurt NIETS. Wel nog steeds voortdurend gevoel dat ik bloed, maar op wat lichtroze en soms niets na gebeurt er niets. Helaas door het natte gevoel heb ik maandverband aan + mijn heupen doen zoveel pijn dat ik nauwelijks kon slapen. Sterker nog: Ik ging zowat dood van de pijn bij het opstaan.

DIT HEET PMS = PRE MENSTRUEEL SYNDROOM, normaal heb ik dit 3 dagen voor de menstruatie, maar nu dus al 7 dagen, en ja dat kan gewoon. Met andere woorden, stel dat ik maandag pas echt begin te menstrueren, zit ik ongeveer 15 dagen in zak en as.

Dan denk je: Later komt de menopauze en is deze ellende voorbij...oh wacht:

Door de vermindering van de oestrogeenproductie verandert er tijdens de overgang veel in uw lichaam. Hierdoor kunnen klachten optreden zoals:

onregelmatig bloedverlies;
opvliegers;
slecht slapen;
spier­- en gewrichtspijn;
stemmingswisselingen;
geen zin in vrijen;
depressieve buien;
hoofdpijn.

EN DIT IS NIET EEN WEEK OF 2 WEKEN....DAT IS WAARSCHIJNLIJK DAGELIJKS 😵😱

Wat is vrouw zijn toch stom.
Aansteller.
  Moderator zondag 28 mei 2023 @ 08:12:53 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_209310604
Ook hier: gewoon ontopic reageren. Vragen over de moderatie: dm/pm.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 28 mei 2023 @ 11:34:48 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209312312
Is TS wel eens naar een dokter geweest met haar klachten?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 28 mei 2023 @ 15:30:20 #10
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209315326
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Is TS wel eens naar een dokter geweest met haar klachten?
Of de psychiater/psycholoog het kan ook dat het psycho-somatische klachten zijn.
Graag dit account verwijderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')