Geen idee verveling en hebberigheid stillen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel , want moeten zij verder met die rotzooi
Oja sorry ik dacht aan de nieuwe manager datum foutjequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
27ste vandaag.. over 1 dag.. 28ste.. over 2 dagen 29ste.. 3 dagen 30 ste.. 4 dagen 31ste..
4 dagen
Dat komt door zijn huidquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
Babs doet of het geurtje bij tiano zo bijzonder anders ruikt dan anders
Ze heeft een leuke kleding smaakquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
Leuke blouse die roze van Babbel.(dat is dan ook het enige wat ik vandaag leuk van Babbel vind)
Iedereen kom aan met dat vele vretenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
Is zoe nu gewoon weer aangekomen
Is dat het ?
Wat haar gezicht nu zo raar maakt
nouquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
krijg ook wel zin in ijs als ik dit zie
[ afbeelding ]
To the (ice)salon!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet er nog beter uit nu!
[ afbeelding ]
Alsof die nooit iets te vreten krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
GATVER hij staat die bak leeg te vreten met zijn vinger..........bah dat geluid ook
[ afbeelding ]
Als ik een bak ijs lekker vind doe ik dat ook wel hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
GATVER hij staat die bak leeg te vreten met zijn vinger..........bah dat geluid ook
[ afbeelding ]
Oh nee.. ik zal nooit met een vinger zo'n bak gaan uitlebberenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik een bak ijs lekker vind doe ik dat ook wel hoor
Jij bent ook een woestelingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks mis mee die bak wordt weggegooid.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh nee.. ik zal nooit met een vinger zo'n bak gaan uitlebberen
Ook met al die camera's?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nou ik welquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh nee.. ik zal nooit met een vinger zo'n bak gaan uitlebberen
Ik vind het gewoon geen lekker idee om iets van mijn vingers te lebberenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks mis mee die bak wordt weggegooid.
Als ik iets lekker vind en mijn schaaltje is leeg doe ik dat ook wel eens zo van mmmm dat was lekker. \`ik ben echt iet heiliger de de Paus hoor
Waarom niet? En ik denk dat als je daar woont je het niet eens doorhebt.quote:
Dat dus,quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nou ik welAls het echt heel lekker is . En zo vies is het niet, het is zijn eigen vinger, en niemand hoeft er daarna nog iets te doen met die bak.
vind het ook geen gezicht dat gelebber van hem maar hem maakt het niet uitquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
nou ik welAls het echt heel lekker is . En zo vies is het niet, het is zijn eigen vinger, en niemand hoeft er daarna nog iets te doen met die bak.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind het ook geen gezicht dat gelebber van hem maar hem maakt het niet uit
dan kijk je lekker even niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind het ook geen gezicht dat gelebber van hem maar hem maakt het niet uit
Er zijn landen die alles met de hand eten en geen bestek gebruiken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen lekker idee om iets van mijn vingers te lebberen
Klopt , daar ga ik ook niet heenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn landen die alles met de hand eten en geen bestek gebruiken.
Het is ook geen ramp, maar hij deed het zo snel, leek wel of hij bang was dat iemand zijn bakje wilde afpakken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom niet? En ik denk dat als je daar woont je het niet eens doorhebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |