Op een bepaald moment moet je vanwege het spel breken met 'vrienden' maar ik vind dit best wel al ver voor het einde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Er is imo iets mis met je karakter als je na 8 maand 'loodsbff's' er totale schijt aan kunt hebben als die zgn. bff zich volledig van je af, of zelfs tegen je keert. Spel of geen spel.
Het grappige is dat Mirthe precies datzelfde heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zo iemand als Eunice heeft totaal geen sociale antenne want beseft niet dat mensen die onzin allemaal niet willen aanhoren
Vooral als er een huwelijk is gesloten met die loods BFF dan zou je denken dat je die tot het laatste toe bij je wil houdenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Er is imo iets mis met je karakter als je na 8 maand 'loodsbff's' er totale schijt aan kunt hebben als die zgn. bff zich volledig van je af, of zelfs tegen je keert. Spel of geen spel.
Ze zit er even door heen Kinderen en familie missenquote:
Babs gebruikt 'al die mensen' min of meer voor eigen doeleinden en ze ziet deze hele setting als een heel groot afstudeerproject waar ze dus zelf middenin zit. Die uitzondering gold overigens wél voor GJ opmerkelijk genoeg. Wendy daarentegen is (en kan) helemaal niet bezig met een groter geheel en hoe zich te presenteren richting medebewoners.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik er niets van dat ze gewoon een jaar daar gaan zitten met kinderen thuis.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit er even door heen Kinderen en familie missen
Is ook echt vergelijkbaar met de kinderen van Wendy. Ze kent GJ net een paar maandquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
Babette houd je hypocriete waffel.... met je 'ik begrijp je' en natuurlijk gelijk het gesprek weer op zichzelf brengen, dat zij GJ miste..... bla bla bla
Heb je een relatie en/of kinderen dan ben je totaal mesjogge als je deelneemt aan zoiets als ditquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik er niets van dat ze gewoon een jaar daar gaan zitten met kinderen thuis.
Ik snap dat ook niet hoor, heb dat nooit gesnapt, ook niet als je al een relatie hebt dan ga je toch niet voor zoietsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik er niets van dat ze gewoon een jaar daar gaan zitten met kinderen thuis.
Daar begrijp ik ook niets van, zou ik zelf nooit doen. Maar neemt niet weg dat ik Wendy een lieve, leuke vrouw is, die altijd voor iedereen klaar staat.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je een relatie en/of kinderen dan ben je totaal mesjogge als je deelneemt aan zoiets als dit
Mag je inderdaad stellen jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het grappige is dat Mirthe precies datzelfde heeft
Wat een miskleun van Babette, GJ is toch niet te vergelijken met de kinderen van Wendy.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
Babette houd je hypocriete waffel.... met je 'ik begrijp je' en natuurlijk gelijk het gesprek weer op zichzelf brengen, dat zij GJ miste..... bla bla bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |