Vreemdgaan is voor losersquote:Op zondag 28 mei 2023 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:Oriente hier van vindt.
Ik betwijfel dit nu wel.
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzettenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Hopelijk lees @:Speedfight dit ook.
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzetten
Zo watquote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
Was iedereen maar zo tolerant, dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien!quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
@Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.quote:
Ah, nee, ik normaal ook niet echt, zie ook geen topic over Belgisch voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.
Dat is toch goed voor jou?quote:
Ga nog even door met je topverslag, ik ga bijna kijken!quote:
Ben voormalig inwoner van Brussel hè, ik hoor eigenlijk die andere club te supporteren.quote:
Ondanks dit verraad, gun ik het je toch, dat je wint!quote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben voormalig inwoner van Brussel hè, ik hoor eigenlijk die andere club te supporteren.
Ik vind dat echt nergens op slaan.quote:
Maar die kijkt niet eens meer voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat echt nergens op slaan.
Als ik het goed onthouden heb vindt Johan Derksen dit wel een goed idee.
Misschien kijkt hij alleen nog naar de interviews.quote:
Rust bij Mechelen - Beerschot, even inschakelenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij alleen nog naar de interviews.
14:28:42.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rust bij Mechelen - Beerschot, even inschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |