Spelletje?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:45 schreef Puzzie het volgende:
Ik trek dat nare spelletje van Marciano niet..
Laat maarquote:
Tis geen spel van Tiano....zo is hij echtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat maar
Ik zal wel de enige zijn die het raar vind
Dan wordt ze voor zeker geen manager.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Als Jannet géén manager wordt wil ze een maand lang niet koken. (zegt ze)
Bedoeld ze dit als dreigement?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
IK geef haar ook geen ongelijk. Ze doet echt veel in de loods, ik denk dat zij wel degene is die het meeste doet daarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bedoeld ze dit als dreigement?
Of wil ze gewoon vakantie?
Of anders.
Met name dat 1e ben ik benieuwd naar
Qua koken, opruimen etc. zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef haar ook geen ongelijk. Ze doet echt veel in de loods, ik denk dat zij wel degene is die het meeste doet daar
Dat weet ik eigelijk niet ze had het er wel over dat ze teveel doet masr ook zei ze tegen Eunice dat ZIJ ( de rest van de loods) het dan maar moesten doen )quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bedoeld ze dit als dreigement?
Of wil ze gewoon vakantie?
Of anders.
Met name dat 1e ben ik benieuwd naar
En ze maakt ook vaak dingen voor anderen hun activiteit of maaksel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Qua koken, opruimen etc. zeker.
Maar qua organiseren van dingen volgens mij helemaal niks.
Met dat ik dat tik, bedenk ik me dat is ook niet helemaal waar.
Ze is niet een initiator maar bedenkt altijd wel een stukje om voor te dragen ofzo.
Conclusie: eens
Wel een leuk statement.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigelijk niet ze had het er wel over dat ze teveel doet masr ook zei ze tegen Eunice dat ZIJ ( de rest van de loods) het dan maar moesten doen )
Ook dat nog ja iddquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ze maakt ook vaak dingen voor anderen hun activiteit of maaksel.
Ja zo rollen Babbet en Zoë. Altijd commentaar op Wen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:09 schreef Setje72 het volgende:
Hadden Babbel en Zoe het nou over Wendy boven?dat ze haar in de buitenwereld niet hoeven te zien?
En dan daar trouwen als vriendinnen...snap er geen snars meer van...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja zo rollen Babbet en Zoë. Altijd commentaar op Wen.
Alsof er dan niet gekookt en opgeruimd wordt als zij er niet is de loods gast gewoon door hoor met of zonder Jannet ( of wie dan ook)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel een leuk statement.
Hopelijk houdt ze zich er aan vast als ze het niet wordt
Ze moet toch eten lijkt me? Of is zij niet de eerstvolgende exitellendeling?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |