Waarom moet Bern dat doen? Als ze daar behoefte aan hebben kunnen ze het vragen.quote:
Volgens janet welquote:
Ik.heb het idee dat hij ruzietjes aan het uitlokken is. Gisteren met Morrie leek het wel of hij zat te lachen in de hangmat nadat Morri zo boos werd.quote:
Nieuwe tactiekquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik.heb het idee dat hij ruzietjes aan het uitlokken is. Gisteren met Morrie leek het wel of hij zat te lachen in de hangmat nadat Morri zo boos werd.
Wesley 6 september Quincy 9 septemberquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus janneteke heeft het fout opgeschreven
ar ook eerder dan Johan ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wesley 6 september Quincy 9 september
Ik las 1.manuela 2. Johan 3.wesley 4. Quincyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat we het in dit topic niet bij hebben gehouden
Bij de bewoners zelf
Tip voor het volgende jaar
Nee Bert is later dan Quincy en Wesleyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik las 1. manuela 2 Bert 3.wesley 4. Quincy
Ja al veranderdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Bert is later dan Quincy en Wesley
Wesley dus een dag laterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Johan 5 september, weggestuurd door nominatie overlever Quincy
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)leven-sbs6-videoland
Ik zet het de laatste tijd wel in de topic van de bewoner zelf en ook bij updat zet ik altijd wanneer dat een bewoner weggaatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat we het in dit topic niet bij hebben gehouden
Bij de bewoners zelf
Tip voor het volgende jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |