Waarom moet Bern dat doen? Als ze daar behoefte aan hebben kunnen ze het vragen.quote:
Vaak de laatste tijdquote:
Volgens janet welquote:
Ik.heb het idee dat hij ruzietjes aan het uitlokken is. Gisteren met Morrie leek het wel of hij zat te lachen in de hangmat nadat Morri zo boos werd.quote:
Nieuwe tactiekquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik.heb het idee dat hij ruzietjes aan het uitlokken is. Gisteren met Morrie leek het wel of hij zat te lachen in de hangmat nadat Morri zo boos werd.
Dus janneteke heeft het fout opgeschrevenquote:
Wesley 6 september Quincy 9 septemberquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus janneteke heeft het fout opgeschreven
ar ook eerder dan Johan ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wesley 6 september Quincy 9 september
Ik las 1.manuela 2. Johan 3.wesley 4. Quincyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat we het in dit topic niet bij hebben gehouden
Bij de bewoners zelf
Tip voor het volgende jaar
Nee Bert is later dan Quincy en Wesleyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik las 1. manuela 2 Bert 3.wesley 4. Quincy
Ja al veranderdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Bert is later dan Quincy en Wesley
Wesley dus een dag laterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Johan 5 september, weggestuurd door nominatie overlever Quincy
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)leven-sbs6-videoland
Ik zet het de laatste tijd wel in de topic van de bewoner zelf en ook bij updat zet ik altijd wanneer dat een bewoner weggaatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat we het in dit topic niet bij hebben gehouden
Bij de bewoners zelf
Tip voor het volgende jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |