Nee ik doe aan ‘edge-zuipen’ steeds net te weinig om te snel dronken te worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:20 schreef marc0871 het volgende:
Nou al![]()
![]()
De avond is toch nog maar net begonnen. Jong![]()
Wat drink je dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee ik doe aan ‘edge-zuipen’ steeds net te weinig om te snel dronken te worden.
En hoeveel feetjes heb je al binnen?quote:
Hij is een nicht, dus die kans heb je wel, ja.quote:
Okay. Leuk beginnetje.quote:
Nee ik gooi er een snufje meel inquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Okay. Leuk beginnetje.
Wel netjes uitgeschonken over een suikerklontje op een lepel, hè?
Nou ja. Wordt het ook troebel vanquote:
Meh, 't is weekend. Leef je uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:42 schreef Pendule het volgende:
Alleen dit is altijd moment waarop mijn vriend gaat zeiken. ‘Niet zoveel drinken David’
Soms hij is net een opa.
Hij is een incel met eekn immens geile lekkere vriend. Hij moet niet zeikenquote:
Als hij geen gebruik maakt van die enorm geile, lekkere vriend, is het een volcel; voluntarily celibate.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:50 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hij is een incel met eekn immens geile lekkere vriend. Hij moet niet zeiken
Ik ben meer kinky dan kim holland en goedele liekens bij elkasr.
Hij lust er pap van. Een lekker jong knaapje zoals ik ben was zijn stoutste droom.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als hij geen gebruik maakt van die enorm geile, lekkere vriend, is het een volcel; voluntarily celibate.
Een incel is er één die het niet kan krijgen.
Dan is hij geen incel (meer).quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hij lust er pap van. Een lekker jong knaapje zoals ik ben was zijn stoutste droom.
Waarom noemt hij je David terwijl je Pendule heet?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:42 schreef Pendule het volgende:
Alleen dit is altijd moment waarop mijn vriend gaat zeiken. ‘Niet zoveel drinken David’
Soms hij is net een opa.
Hij heeft geluk. Ik val niet op uiterlijk maar op iemand zijn karakter.quote:
Eigenlijk is het Davit, (uitspraak Daafiet) maar iedereen schrijft het verkeerd, dus heb er David van gemaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom noemt hij je David terwijl je Pendule heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |