Ik heb wel een, kort (en niet volledig), lijstje met bands die ik nog live wil zien.
The Cure
Rage Against the Machine
Dhafer Youssef
Yuri Gagarin
Electric Octopus
Meer om me eraan te herinneren af en toe eens op te zoeken of deze artiesten/bands nog in de buurt spelen. Heeft niet geholpen want afgelopen concerten van The Cure was ik te laat

. Toen ik dit lijstje aanmaakte stond Tool er ook nog bij, inmiddels gezien. En als Bruce Springsteen in de
Ziggo Dome had gestaan i.p.v. de ArenA was ik misschien wel gegaan.
Van de wat oudere artiesten die over niet al te lange tijd de pijp uit gaan heb ik wel onder andere Neil Young,
Crosby, Stills & Nash, Paul McCartney, Willie Nelson, Santana, Roger Waters, Iggy Pop, Brian Wilson, Tom Jones, Patti Smith en The Rolling Stones, en oja: Black Sabbath

, live gezien. En dan vergeet ik er nog een hoop, zoals The Golden Earring, Herman van Veen, George Baker. Kan nog wel even door.
Enige waarvan ik een beetje baal dat ik hem nooit gezien heb (terwijl er daarvoor best de kans was) is Lemmy.
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||