Hij moet natuurlijk heel voorzichtig doen op toilet, voor je het weet breekt die bamboo-onderbroekquote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat het een poepje is geworden...... duurt lang namelijk..
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk heel voorzichtig doen op toilet, voor je het weet breekt die bamboo-onderbroek![]()
Goedemorgen Cos
Eigenlijk ging het nergens over. Ineens is het punt dat alles beneden moet staan terwijl het eigenlijk ging over te weinig bier.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:10 schreef Frummelie het volgende:
Gisteren de weekbespreking meegekregen en het spul (boodschappen) gaat allemaal naar beneden... ben benieuwd of sommige bewoners de handjes thuis kunnen houden... als een ei van Wendy het al niet overleefd nou dan weet je het wel..
Dat was toch ook de insteek van het hele verhaal... Jeff lult zo leuk over cola en jus d`orange maar de bedoeling was natuurijk het bier beneden te krijgen...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het nergens over. Ineens is het punt dat alles beneden moet staan terwijl het eigenlijk ging over te weinig bier.
Blijkt dat alleen Mirthe niet mag schelden. Erik mag het. Jeff mag het...maar als Mirthe het een keer doetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:38 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Waarom was er geen gele kaart uitgedeeld. Ik hoorde iemand duidelijk een paar keer de bewoners mongolen noemen.
Maandag denk ik pas weer.. al twee verdienopdrachten geweest deze weekquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Er staat niks in de agenda voor vandaag... pas in juni weer..
De zoemer zal niet gaan want boodschappen bladiebla... but you never know...
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:38 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Waarom was er geen gele kaart uitgedeeld. Ik hoorde iemand duidelijk een paar keer de bewoners mongolen noemen.
Erik zei niet hetzelfde als Mirthe maar desalniettemin is het twijfelachtig...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:40 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkt dat alleen Mirthe niet mag schelden. Erik mag het. Jeff mag het...maar als Mirthe het een keer doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |