Ja en daar ga jij kuch kuch de mist in kuch kuchquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ik
Ja ik blijf het raar vinden dat Zoe zo wordt beschermdquote:
Ze maakt zich dus fout op, ze heeft nu kleine, varkensoogjes, haar ogen verdwijnen door de dikke, zwarte lijnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is iets nog raarrrrrrwder dan normaal.
Mss eyliner ding, lijkt wel of ze in verhouding hele kleine ogen heeft gemaakt
Is vaak zo bij week besprekingen, wie ook manager was..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef SterreKaatje het volgende:
Grote monden vooraf en achter de ruggen om....nu een ja en amen op wat Jeff zegt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze maakt zich dus fout op, ze heeft nu kleine, varkensoogjes, haar ogen verdwijnen door de dikke, zwarte lijnen.
Alweer besteld voor 2 a 3 dagenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nu in de huishoudpot?
Voor sommigen hier, maar heb Jeff meer gehoord over Cola, Jus en eierenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ik
herkenbaarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:32 schreef Monique___ het volgende:
zowie trekt het boetekleed aan... 'door mijn schuld door mijn schuld door mijn grote schuld'
En alleen maar eten voor ochtend.middag en avond ?quote:
Ja soms moet ze gewoon even een rolducttape eromheenquote:
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan colaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
De voorbeelden die Jef geeft, meer geld voor cola en jus d'orange.
Babs is op haar best zolang ze geen verantwoordelijkheid draagt maar overal op haar wijze tussendoor kan freewheelenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef humpty het volgende:
Babette heeft een opdracht gekregen van de Febo ....help Zoe![]()
Apart ja...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
De voorbeelden die Jef geeft, meer geld voor cola en jus d'orange.
Het is Jeff zijn schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef SterreKaatje het volgende:
Benieuwd wat Zoe straks zegt....als de meeting is afgelopen. Dit meisje is namelijk erg goed in verdraaien en andere mensen verkeerd wegzetten.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
dat werd net ook even gezegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zit Sasha nou vreselijk rare bekken te trekken????? heel raar met haar mond.....
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
Oh niet gehoordquote:
ja maar ze gingen er verder niet op in, ik vond het ook een goed idee! ze hebben 3 koelkasten..quote:
Nja toen waren er teveel mensen, dus had alle koelkasten wel nodig voor kookgroep..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sachaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef SterreKaatje het volgende:
En Sasha zwijgt en Jasper zwijgt..... maar straks
lekker nabespreken in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sacha
Roze koeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze snoept wel veel, zit al vol dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |