Ja ze ziet er slecht uitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
zoe lijkt wel een dragqueen man man
hoe loop je voor lul
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoor nu dat er best veel eten weggegooid wordt
Nou da's raar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
Ah eunice zegt nu ook wat ze vindt.. dat ze extra eten heeft en dat het er ligt in de koelkast
erik: als je dan echt iets wilt bewaren dan zet je naam erop
maar dat wordt afgeschoten.. er is genoeg eten!!
Hoe kan je dat nou weten als je niet luistertquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Het is jammer dat ik niet luister want Eunice zegt iets verstandigs.
Zeker het ontbijt en lunch van Jeffquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]vanmorgen is er weer best wel wat eten weggegooid.. gister ook al
Erik bedoelde: als hij iets wilt bewaren voor zichzelf..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou da's raar.
Bedoeld hij dat als hij iets nu niet op eet, maar wilt bewaren?
Daar moet je toch je naam op kunnen zetten?
Nou dat moet ik dan nog maar zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Erik bedoelde: als hij iets wilt bewaren voor zichzelf..
maar meerdere mensen zeiden : dat hoeft niet eens want we hebben meer dan genoeg eten.
als ze een keer in de hottub zitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Wast Zoe haar gezicht wel eens?![]()
[ afbeelding ]
heeft immi wel eens iets gezegd?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Heeft Jappie weleens iets gezegd tijdens zo'n bespreking?
Geen idee, maar er is iets nog raarrrrrrwder dan normaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoveel als Ima.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Zijn er wel meer die ik nooit hoor tijdens dat soort besprekingen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Kgg kgg kgg?quote:
Geloof het wel even snel met een doekje, maar volgens mij niet snel al haar oog make-upquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch ook geen eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die ik nooit hoor tijdens dat soort besprekingen.
Nee dan is ze weer een halve dag bezigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe gaat nooit helemaal met haar kop in die tub
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ikquote:
Dat doekje dat heb ik ook weleens gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geloof het wel even snel met een doekje, maar volgens mij niet snel al haar oog make-up
Het was een kwestie van tijd voor ze dat zou doen...... terwijl Zoë heel goed haar woordje doetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu neemt Babet het woord om Zoe te beschermen
En wat er boven besproken gaat worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd wat er zo naar beneden komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |