Kippetje op de bbqquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed gefrituurd met de beschikbaar gestelde ingrediënten.
sjennet praatte eerder vrolijk mee met jeff ze vond het ook niks dat alles gehamsterd wordt op kantoor en niet gewoon in de keuken ligtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë herhaalt -tig keer dingen als er niet op gereageerd wordt, nu weer.
Ze zit tegen Janet te mekkeren dat ze straks een bespreking hebben.......dat wilde Janet toch zo graagggg??
Janet zegt niets, kijkt haar half lachend aan.
Zoë herhaalde daarnet ook al tig keer dat Jeffrey nu een kort lontje heeft, maar dat hij dat de komende dagen ook zal hebben... niemand reageerde (Wendy en Babette)
Idee van Marciano...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kippetje op de bbq
Top idee van hem
Volle vriezers, die meid is gewoon té succesvol als managerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
er kon maar een deel in de vriezer, vriezers zaten vol.
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht hadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kippetje op de bbq
Top idee van hem
niet gehoord, ik heb sjennet op mutequote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het juist en wil Janet komende maand weer proberen om manager te worden????
Invulling van haar tijd of zoiets...
Tjaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht had
dan had hij dat moeten bestellen. Hij heeft toch ook de kans gehad om te bestellen voor zijn kookdag?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht had
Volgens mij was er een 'budget' per dag en kon daar niet van afgeweken wordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Zal vast niet aan de manager liggen
Die is al bijna heilig verklaard
Gelukkig is er genoeg broodquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij was er een 'budget' per dag en kon daar niet van afgeweken worden
Hoorde ik eerder ook al iets over.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het juist en wil Janet komende maand weer proberen om manager te worden????
Invulling van haar tijd of zoiets...
Omdat ze bang is voor Jeff wat begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af wat nu weer het nut is van het iedereen vertellen dat er een bespreking is en het bewust niet tegen Jeffrey zeggen.... waarom doet Zoë dat niet???
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat hij dat zeker niet op prijs zal stellen (zou ik ook niet als je merkt dat je bewust ergens buitengelaten wordt)
Raar kind, doortrapt, achterbaks, sneaky, poederloederslangetje zou je bijna zeggen
Bléh witte koolquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zoe is een zuigertquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af wat nu weer het nut is van het iedereen vertellen dat er een bespreking is en het bewust niet tegen Jeffrey zeggen.... waarom doet Zoë dat niet???
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat hij dat zeker niet op prijs zal stellen (zou ik ook niet als je merkt dat je bewust ergens buitengelaten wordt)
Raar kind, doortrapt, achterbaks, sneaky, poederloederslangetje zou je bijna zeggen
Bizar jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat er een rugdekking is, is zeker.
En met als gevolg een nare zelfingenomen houden.
Denk eik dat me dat nog meer stoort dan Zoe ansich
Bang? Waarom bang, bang dat hij gaat slaan? Of bang dat ze het niet kan winnen van hem, zonder hulp van Babet e/o Isaac of a achter?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze bang is voor Jeff wat begrijpelijk is.
Ja natuurlijk, Zoë moet goed uit de verf komen en Babette kan zo haar mond houden als de rest erbij isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
brabbel helpt zowie om een gesprek te leiden nu met wat tips
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is een zuigert
Heeft ze al eens gezegd
Dat ze iedereen een kaart kan aansmeren als ze dat wil
Omdat hij een stiekeme drinker is. En flessen sterke alcohol op voorraad heeft.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee omdat hij nooit ruzie maakt om zijn alchol. Dat doet alleen Jeff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |