Nieuwe vraag ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh grappig, ik weet nog dat ik in '99 live naar dat duel zat te kijken en dacht ''dat is een lekker goaltje''. Ik heb de goal daarna nooit meer teruggezien, maar ik ga 'm nu even opzoeken!
Arsenal ? 1999 ? 240 ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
Welke club stond het langst bovenaan in de Premier League zonder de titel te winnen, en in welk jaar was dit? Bonuspunten als je ook het aantal dagen ''on top'' weet.
Nou, niet slecht! Ik zal vast verklappen dat het 248 dagen waren. Arsenal is ook de juiste club, alleen het jaartal niet.quote:
2001 ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, niet slecht! Ik zal vast verklappen dat het 248 dagen waren. Arsenal is ook de juiste club, alleen het jaartal niet.
Was dat niet gewoon afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, niet slecht! Ik zal vast verklappen dat het 248 dagen waren. Arsenal is ook de juiste club, alleen het jaartal niet.
Heel sterk!quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon afgelopen seizoen?
Morton Olsen? Of als het om Nederland gaat was dat die Alek Schwarz ofzo.quote:
Bora Milutinovicquote:
Die zocht ik. Eerste helft vorige eeuw.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
Low of Deschamps? Of bedoel je van het Nederlands Elftal? Tja, dat is die Engelsman die zelf voor Barnsley en Bolton Wanderers speelde voordat hij bondscoach van Oranje werd. Hopelijk kom ik nog op zijn naam.
Geen Elek Schwarz.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Morton Olsen? Of als het om Nederland gaat was dat die Alek Schwarz ofzo.
Zou kunnen in het buitenland. Veel landen gecoached.quote:
Correctquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:17 schreef slaveloos het volgende:
De VS versloegen Engeland op dat toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |