Het was er maar 1 maar wie?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
In mijn herinnering waren dat Dirk en Wes. Dirk werd natuurlijk wel gewisseld voor de 90ste minuut, maar was wel gewoon een basisveldspeler. Ik denk dus eigenlijk dat het twee spelers waren.
Nope.quote:
Nope.quote:
Dan in ieder geval Sneijder, dat weet ik zeker. Maar ik vraag mij dan wel af wanneer Kuyt dan geel pakte in dat duel (?)quote:
Ah, ik zie nu dat ik iets vergeten ben erbij te zetten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan in ieder geval Sneijder, dat weet ik zeker. Maar ik vraag mij dan wel af wanneer Kuyt dan geel pakte in dat duel (?)
Nieuwe vraag ?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan in ieder geval Sneijder, dat weet ik zeker. Maar ik vraag mij dan wel af wanneer Kuyt dan geel pakte in dat duel (?)
Gerard ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:22 schreef GwaiLow het volgende:
Welke voetballer heeft het record voor het hoogste aantal assists in de Premier League?
Wellicht te makkelijk voor jullie, maar even een vluggertje voor tussendoor.
Wat wordt beschouwd als het mooiste doelpunt van Giggs?quote:
Hij scoorde ooit schitterend bij de vrouw van zijn broer.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wordt beschouwd als het mooiste doelpunt van Giggs?
Tegen wie ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij scoorde ooit schitterend bij de vrouw van zijn broer.
Maakte ook een keer een maradona-achtig doelpunt.
Volgens mij Liverpoolquote:
Ik meen mij er eentje tegen Arsenal te herinneren in '99(?), dat vond ik een leuke goal. Al moet ik zeggen dat die verdedigers ook echt weinig weerstand boden.quote:
Deze bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik meen mij er eentje tegen Arsenal te herinneren in '99(?), dat vond ik een leuke goal. Al moet ik zeggen dat die verdedigers ook echt weinig weerstand boden.
Oh grappig, ik weet nog dat ik in '99 live naar dat duel zat te kijken en dacht ''dat is een lekker goaltje''. Ik heb de goal daarna nooit meer teruggezien, maar ik ga 'm nu even opzoeken!quote:
Halve finale FA op Wembley.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh grappig, ik weet nog dat ik in '99 live naar dat duel zat te kijken en dacht ''dat is een lekker goaltje''. Ik heb de goal daarna nooit meer teruggezien, maar ik ga 'm nu even opzoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |