Allemaal correct.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:55 schreef slaveloos het volgende:
Ravanelli
Conte
Del pierro
Torricelli
Vialli inderdaad
Buffon niet, diens carriere kwam eigenlijk net daarna op stoom.quote:
Nee, Nedved speelde toen pas net bij Lazio volgens mij. Daar heeft hij jaren gespeeld!quote:
Inderdaad, Vierchowod mag als archtype van de Italiaanse verdediger natuurlijk niet ontbreken. Deschamps (Zidane kwam een jaar later pas), Pessotto, Ferrara en Peruzzi zijn allen goed. Om het elftal compleet te maken was de Portugees Paolo Sousa ook nog van de partij en dan zijn we er volgens mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
We vergeten toch niet de grote baas Vierchowod, he? En natuurlijk Deschamps, Pessotto, Ferrara. Peruzzi op goal, neem ik aan(?).
Nieuwe vraag ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
We vergeten toch niet de grote baas Vierchowod, he? En natuurlijk Deschamps, Pessotto, Ferrara. Peruzzi op goal, neem ik aan(?).
Leeft ie nog of is ie dood?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:16 schreef GwaiLow het volgende:
Wie ben ik?
''Ik heb landstitels gewonnen in Italië, Duitsland, Portugal en Oostenrijk. Ik heb ook de Europa Cup gewonnen, zowel als speler als als manager.''
Nee, helaas niet. Volgens mij speelde Otmar voor Basel en Stuttgart. Die wonnen geen Europa Cup.quote:
Trappatoni dan ?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Volgens mij speelde Otmar voor Basel en Stuttgart. Die wonnen geen Europa Cup.
Dat moet wel Sammi Kuffour zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:24 schreef tong80 het volgende:
XXXXX speelde jarenlang bij Bayern München. Hij begon in de jeugd van de Duitse club en in het seizoen 1994/95 debuteerde hij in het eerste elftal. Een seizoen later werd XXXXX verhuurd aan 1. FC Nürnberg, maar in 1996 keerde hij terug bij Bayern München en werd een belangrijke waarde. XXXXX won met Bayern München de UEFA Champions League (2001) evenals diverse landstitels. In het seizoen 2004/05 zat XXXXX vooral op de bank en in 2005 besloot hij daarom te vertrekken naar AS Roma.
Op 28 januari 2008 werd bekend dat XXXXX overstapt naar Ajax als vervanger van de gestopte aanvoerder Jaap Stam. Hij tekende voor een half jaar met een optie tot een met tweejarige verlenging. Hij kreeg echter op 19 mei 2008 te horen dat hij kon vertrekken. Wie is?
Zeker.quote:
Willie Kreuz ?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze speler kennen wij in Nederland het beste van zijn tijd bij Feyenoord, maar hij heeft ook bij Barcelona gespeeld.
Wat mij het meeste opvalt aan de carriere van deze speler, is dat hij in 14 interlands voor maar liefst 3 nationale teams heeft gespeeld.
Wie is het?
Moest deze opzoeken.quote:
Franz Hasil?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest deze opzoeken.
Nee, niet bij Barca gespeeld en niet voor 3 verschillende nationale elftallen.
Niet bij Barcelona gespeeld, niet voor 3 nationale teams.quote:
Zijn interlands kwamen tot stand van 1991 tot en met 1994.quote:
Dat moet een joego zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bij Barcelona gespeeld, niet voor 3 nationale teams.
[..]
Zijn interlands kwamen tot stand van 1991 tot en met 1994.
Dat zegt denk ik genoeg over de landen waar hij voor uitkwam.
Het is inderdaad Igor Vladimirovitch Kornejev.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat moet een joego zijn.
Of anders misschien Kornejev
Thijssen en Zondervan nog ?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:55 schreef -XOR- het volgende:
Noem vier Nederlanders die ooit voor Ipswich Town hebben gevoetbald.
Correct...quote:
ende tevens juist.quote:
Littbarski?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:36 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitse voetballer van het jaar, weigerde een contract bij PSV als vervanger van Gullit? Omdat hij PSV te min vond. Waarna PSV de EC-1 won en hij in de vergetelheid raakte.
Nee, die werd zelfs nog wereldkampioenin1990. Deze had een beroemde voorganger qua achternaam.quote:
Uwe Rahn?quote:
Dat wist ik niet meer, grappig. Bedoel dat hij PSV afwees, wel humor achteraf.quote:
Column over geschreven voor de FP. Kan hem niet meer terugvinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wist ik niet meer, grappig. Bedoel dat hij PSV afwees, wel humor achteraf.
Gioquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Welke veldspeler die in de basis stond in de WK-finale van 2010 kreeg als enige geen gele kaart?
Dan is het Van der Wiel.quote:
Ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |