Troep moet je naar het afvalscheidingstation brengen, spullen die nog een 2e leven aankunnen mogen naar de kringloop.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben blij dat ik daar alleen heen ga om troep weg te brengen
Ja, John de Wolf was z'n gestolen geld aan Henk Vos aan het doneren.quote:
Aldus de pauper die z'n spullen bij de kringloop haalt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:
Ze zag er verder onbetaalbaar, onsmakelijk en wanstaltig gekleed uit.
Een FOK! FA kwam ooit in Bommel. De overbuurman, bij open raam: 'Lukt het Herman?'quote:
Verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een FOK! FA kwam ooit in Bommel. De overbuurman, bij open raam: 'Lukt het Herman?'
Waarom meld je dat je iets verkeerd hebt gelezen nadat je een debiele post hebt geplaatst?quote:
Nou, niemand komt daar ooit. Dat is waarheid.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom meld je dat je iets verkeerd hebt gelezen nadat je een debiele post hebt geplaatst?
Jij woont ergens in limburg. Please...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zaltbommel hadden ze gratis moeten weggeven aan de nazi’s. Ook na de bevrijding. Wat een shithole
Mad. En nee, ik woon in Valencia.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:52 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Jij woont ergens in limburg. Please...
Is dat een buurt in Hoensbroek?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mad. En nee, ik woon in Valencia.
Hoe geef je iets niet-gratis wegquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zaltbommel hadden ze gratis moeten weggeven aan de nazi’s. Ook na de bevrijding. Wat een shithole
Al uitgewoond door een loslopende stier? Of laat je je niet anaal op de hoorns nemen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mad. En nee, ik woon in Valencia.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al uitgewoond door een loslopende stier? Of laat je je niet anaal op de hoorns nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |