abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209290415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Wij worden gechanteerd door mensen die graag geweld gebruiken om hun zin te krijgen.
Bedoel je de overheid?
pi_209293849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Bedoel je de overheid?
Neen, maar ondanks dat zij het geweldsmonopolie hebben doet de overheid maar weinig tegen de burgers die graag geweld gebruiken.
pi_209294971
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je bent een aansteller en op ook nog eens aanstellerige posts kan ik niet serieus reageren, mij is zelfs niet eens helder waarom ik hier officieel iets van moet vinden. Niemand vindt dit gedrag van die lui acceptabel, doen alsof ik dat wel zou vinden is gewoon erg dom en triest.
En toch, volgens jou vinden ze het bij ADO ook heel normaal:

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap die lui wel. Die dachten natuurlijk naar de voetbal te gaan, een wedstrijdje ADO Den Haag. Dan hoort het er gewoon bij om de boel te slopen
Ow, dat was een trolletje van jou?
Jeetje, wat grappig. :')
quote:
Ik ben wel klaar met dat gejank van je
Tis wat meid. Denk je een keer lollig te zijn met een trolletje, krijg je dáár reactie op. Wat vervelend.

Ondertussen in Ter Apel zijn de mensen daar al jaren en jaren en jaren en jaren wel klaar met de overlast en het wanbeleid van incapabele politici. Mensen durven daar (vooral savonds) niet meer alleen over straat en burgerwachten worden opgezet. Jouw reactie maakt duidelijk dat dat voor jou ook gejank is, en dat het jou geen hol kan interesseren. Dat kan, en dat mag, maar als het jou verder niets doet, reageer dan niet.

En ga vooral niet als een klein kind lopen stampvoeten als je dan toch wel een inhoudsloze trol reactie plaatst, waar daar dan weer op word gereageerd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_209295050
Afschieten die oproerkraaiers!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 20:52:13 #105
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_209295169
Is dat volk inmiddels al het land uitgetrapt?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_209295266
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 20:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
En toch, volgens jou vinden ze het bij ADO ook heel normaal:
De bus had als bestemming Den Haag (‘s-Gravenhagen). ADO is de grootste voetbalclub van Den Haag. Voetbalsupporters van allerlei clubs die mee reizen met hun "uitspelende" team slopen met grote regelmaat een deel van het stadion van de tegenstander of het vervoersmiddel waar ze mee moeten reizen zoals de trein of (tromgeroffel) de bus (zoals Groningenfans twee maanden geleden). Ik deed dus alsof de asielzoekers naar de voetbal gingen want ze sloopte de bus.

Het was blijkbaar een mislukt grapje, ik vind het vervelend dat jij je aangevallen voelde

Edit. Ik denk bij nader inzien dat ADO fans spullen van anderen slopen heel normaal vinden. Dat generaliseren ga ik ook maar eens gebruiken

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 26-05-2023 21:03:43 ]
  vrijdag 26 mei 2023 @ 21:08:34 #107
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209295396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Door hem fysiek gewoon een algarije af te leveren bijvoorbeeld. Want wat wil algarije doen? Oorlog starten?

En anders kun je hem nog gewoon het leven zo zuur maken dat hij uit zichzelf vertrekt. Gun die vent geen moment rust. Geen hem geen onderdak. Geef hem geen voedsel. Pak zijn telefoon af want waarschijnlijk verkregen uit misdaad. Achtervolg hem hinderlijk. Etc.
Dat kost mankracht en geld
  vrijdag 26 mei 2023 @ 21:24:15 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209295601
Hierom moeten de boeren worden onteigend. Zodat deze vredelievende slachtoffers van de maatschappij een gratis huis en uitkering kunnen krijgen!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209295962
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 20:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De bus had als bestemming Den Haag (‘s-Gravenhagen). ADO is de grootste voetbalclub van Den Haag. Voetbalsupporters van allerlei clubs die mee reizen met hun "uitspelende" team slopen met grote regelmaat een deel van het stadion van de tegenstander of het vervoersmiddel waar ze mee moeten reizen zoals de trein of (tromgeroffel) de bus (zoals Groningenfans twee maanden geleden). Ik deed dus alsof de asielzoekers naar de voetbal gingen want ze sloopte de bus.

Het was blijkbaar een mislukt grapje, ik vind het vervelend dat jij je aangevallen voelde

Edit. Ik denk bij nader inzien dat ADO fans spullen van anderen slopen heel normaal vinden. Dat generaliseren ga ik ook maar eens gebruiken
Buitengewoon typerend hoe jij de rest van mijn post negeert, en dan wel in het bijzonder het gedeelte over de bewoners van Ter Apel.

Gewoon wéér een domme troll post van jou dus. Niet verrassend.

Zeg nou gewoon ff eerlijk dat het jou allemaal niets kan schelen, en dat het jou vooral om te doen is om bepaalde politici en anderen -die jij niet uit kunt staan omdat ze deze problemen wel continu benoemen en bekritiseren (''janken'')- de wind uit de zeilen te nemen.

Het word nu een beetje
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
‘chanant’
met die flauwe reacties van jou.
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 26 mei 2023 @ 21:56:24 #110
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_209296105
Oppakken, afrossen tot ze scheel zien en dumpen op het vliegveld van Rabat / Tunis / Algiers. Wat nou, niet terugnemen? :{ Ze zoeken het godverdikke maar een keer uit daar met die lui.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kriegel op 26-05-2023 22:08:44 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 26 mei 2023 @ 22:01:19 #111
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_209296217
Vieze gore vuile tering volk. Die uitlaat van die bus laten teruglopen in die cabine en dan de cabine luchtdicht afsluiten.

Ik ben zelf als asielzoeker naar Nederland gekomen en zou dit nooit in mijn hoofd halen. Ik ben dankbaar om opgevangen te zijn geweest.

Wat een vies vuil teringvolk. Afmaken die vuile tyfus tering volk
pi_209296430
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 21:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Buitengewoon typerend hoe jij de rest van mijn post negeert, en dan wel in het bijzonder het gedeelte over de bewoners van Ter Apel.
Ik zag hoe je mijn post had geknipt dus ik had er al geen zin in, die rare aanname over ADO in je eerste zin daar moest ik nog om lachen en daarom toch maar een poging gedaan om de rest een beetje te lezen alleen ik was direct klaar na "Mensen durven daar (vooral savonds) niet meer alleen over straat en burgerwachten worden opgezet. Jouw reactie maakt duidelijk dat dat voor jou ook gejank is"

Ik kan niks met die verzinsels (in dit geval dus die laatste zin over wat ik nu weer zou vinden, dat doe je continu ook in deze meest recente post). Daarom blijf ik bij mijn voornemen om jouw posts gewoon niet te lezen. Behalve dan als je mij quote dan doe ik dat nu nog gedeeltelijk

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 26-05-2023 22:18:13 ]
pi_209296932
Dit zei een ex collega. Hij is buschauffeur geworden. Hij heeft ook wel eens ritten voor het COA gedaan.

woef
  vrijdag 26 mei 2023 @ 22:47:19 #114
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209296936
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik zag hoe je mijn post had geknipt dus ik had er al geen zin in, die rare aanname over ADO in je eerste zin daar moest ik nog om lachen en daarom toch maar een poging gedaan om de rest een beetje te lezen alleen ik was direct klaar na "Mensen durven daar (vooral savonds) niet meer alleen over straat en burgerwachten worden opgezet. Jouw reactie maakt duidelijk dat dat voor jou ook gejank is"

Ik kan niks met die verzinsels (in dit geval dus die laatste zin over wat ik nu weer zou vinden, dat doe je continu ook in deze meest recente post). Daarom blijf ik bij mijn voornemen om jouw posts gewoon niet te lezen. Behalve dan als je mij quote dan doe ik dat nu nog gedeeltelijk
Tering gast, loop je nog altijd hier discussies over asielzoekers of mensen van kleur te voeren? Ben je dat niet eens moe?

Elk topic over dit onderwerp duik je weer op, _O-
pi_209297240
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij komt zelf met een domme troll post. :D

Nóg een keer in zn volledigheid;
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap die lui wel. Die dachten natuurlijk naar de voetbal te gaan, een wedstrijdje ADO Den Haag. Dan hoort het er gewoon bij om de boel te slopen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')